• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies gevraagd voor nieuwe auto

frankr

Detailing rookie
22 feb 2011
4
0
Hallo allemaal,
ik heb een nieuwe witte auto (2 weken) die bij de dealer geen behandeling heeft gehad. Ik ben een leek op poetsgebied, maar ik hoor heel veel over een kostbare waxoyl behandeling. Nu was ik van plan om een setje waxoyl 100 plus en prelclean te kopen (€ 25,-) en zelf de auto te behandelen. Tot ik dus even verder keek en op dit forum terechtkwam. Ik zag hier een topic waarin waxoyl getest wordt tegen poorboy exp, en ik merk dat waxoyl hier niet zo populair is. Nou ben ik niet zo'n hele grote poetser, en ik wist niet dat er zoveel verschillende producten waren. Door hier een beetje rond te kijken wordt ik echter wel steeds enthousiaster!

Waar het mij om te beginnen om gaat is dus een sealant die makkelijk aan te brengen is en lang blijft zitten. Als het weer wat beter wordt ga ik dan wat uitgebreider aan de gang. Is Reload spray sealant evt. een alternatief, waar ik de winter mee door kom, of beter iets anders? en hoe breng ik het het beste aan? (of toch maar de waxoyl$$)

Ik merk dat hier veel liefhebbers en kenners zitten, dus jullie advies wordt zeer gewaardeerd.

Alvast bedankt, Frank

waxoyl !!!!!! ga je mond spoelen:lol

als ik je verhaal zo lees wil je bescherming maar ook niet te veel poetswerk (komt vanzelf)