• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

advies nieuwe producten !

vlc4

Detailing addict
30 jun 2015
41
55
Hierbij zou ik graag wat advies willen ivm een bestelling dat ik wil plaatsen.
Ik zou bij dit lijstje :

Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml
Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml
Turtle Wax - ClearVue Glass Polish - 500ml
Monello - Piccolo Nero Trio - 35x35cm
Monello - Artico Magico Snow Foam - 1000ml
Monello - Disco Duo applicator pads
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
Monello - Non-Ferro - 500ml
Monello - Senza Acqua Piazza Trio Drying Towels - 45x45cm
Monello - Thick Mitt
EZ Detail Mini Brush velgen borstel

graag nog een goede bandenzwart hebben.
Alsook een lancio foam kit willen aanschaffen.
Alleen weet ik niet goed welke ik nodig heb .
Ben in bezit van een topcraft hogedruk reiniger met de volgende aansluiting.
Dank bij voorbaat !
conv_2248.jpg
conv_2249.jpg
conv_2250.jpg
 
Zijn stuk voor stuk mooie producten die je aan geeft... Alleen weten wij niet wat je al heb!

voor spullen voor je banden is het net wat je wil... Hou je van een zijde glans dan is gyeon tyre een topper! Hou je net als ik van van lekker glimmende banden... Dan kan je voor de mergs tyre gel gaan... Neem wel de gel variant... De spray is troep! Koop er meteen zo'n blauwe banden applicator van cc zelf bij.. Is ideaal voor het aan brengen en voor het geld hoef je het niet te laten!

Wat de foam lance betreft... Stuur gewoon een mailtje naar cc!
 
Als bandenzwart gebruik ik Meguiar's Endurance Tire Gel. Bevalt me prima, maar ik heb nog geen andere producten gebruikt waarmee ik het kan vergelijken. Het blijft ongeveer 4-6 weken zitten als je de banden heeeeel goed schoon maakt, anders is het er binnen 2 weken af. Het is wel vettig als het op je banden zit, dus als je daar niet van houdt zou ik naar iets anders kijken. Tuf Shine heeft een bandencoating die nog langer blijft zitten en die niet vettig is bijvoorbeeld. Gyeon Tire is volgens mij ook niet zo vettig als de dressing van Meguiar's.
 
Hey vlc4,

Mooi lijstje, hoor.

Ik bekeek je lijstje en in mijn hoofd liep ik de stappen na.

Ik heb tot op heden mijzelf nog niet (goed) verdiept in het gebruik van Foam, en vroeg mij af of het nodig/verstandig is om aan jouw lijstje een cleaner toe te voegen. Ik gebruik geen cleaner omdat ik auto's ook al polijst. (Prep om te ontvetten) en mijn glaze (LimePrime) een lichte cleaner bevat. Maar als je een auto alleen wast met foam en/of shampoo, twijfel ik of je nou een cleaner kan gebruiken, of dat dit niks toevoegt in de voorbereiding.

Misschien dat een ander dit voor ons beide kan duidelijk maken.


Greetz
 
bedankt voor de antwoorden allemaal.
Het lijstje dat ik in men start topic aangeef heb ik mij alreeds aangeschaft.
Kwestie van de nieuwe auto per direct goed te onderhouden :)
kwa bandenzwart zou ik een willen dat niet echt glimt maar gewoon mooi effen zwart is en toch wel enkele weken zou blijven.
voor de foam lance heb ik een mailtje gestuurd naar cc hopelijk kunnen zij me dit even verduidelijken welke ik moet bestellen.
 
Als je geen hele glimmende banden wilt zou ik niet voor Meguiar's Endurance tire gel gaan ;)