arjanD300 zei:Met bijvoorbeeld turtle 500ml doe je gewoon een jaartje, dan is 45 euro in een jaar makkelijk te overzien.
Zeker als het resultaat prachtig is .
Waxen in vaste vorm zijn zuiniger in gebruik dan waxen in vloeibare vorm. Tevens zijn de moderne waxen ook nog eens zeer makkelijk in gebruik (Easy On - Easy Off). Pasta waxen zijn makkelijker dun en gelijkmatig aan te brengen dan vloeibare waxen en daardoor ook beter uit te poetsen.
De waxen hebben vaak Carnauba als primair bestandsdeel. Carnauba wordt gewonnen van de carnaubapalm uit het Braziliaanse regenwoud en staat bekend om zijn uitstekende bescherming, waterafstotendheid en duurzaamheid.
Vloeibare waxen hebben verschillende eigenschappen, van een traditionele carnauba wax tot high-tech synthetische waxen. De moderne waxen zijn tegenwoordig makkelijk in gebruik (Easy On - Easy Off).
De waxen hebben soms Carnauba als primair bestandsdeel. Carnauba wordt gewonnen van de carnaubapalm uit het Braziliaanse regenwoud en staat bekend om zijn uitstekende bescherming, waterafstotendheid en duurzaamheid.
Mooie combie! Have fun^arjanD300 zei:Iedereen bedankt voor de input !!
En natuurlijk ga ik met nieuwe spons (niet zo'n gele), pads etc. etc. werken...
Trims afplakken heb ik nog nooit gedaan, dus zal wel goed komen hoewel het natuurlijk wel makkelijker is.
Om ze weer zwart te maken heb ik een goedje voor, dus dat komt wel weer goed.
Paneel voor paneel vindt ik niet erg hoor, zelfs wel prettig omdat je zo goed weet waar je bezig bent.
Prijs tja, maar als hij dan duurzaam is heb ik daar wel iets meer voor over.
Zojuist een bestelling geplaats, en ga Poorboys Natty's paste wax blue en de Poorboys World QD+ Quick Detailer Plus eens proberen.
Ben benieuwd, laat het jullie weten.