• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Adviesje gevraagd

Ik gebruik de wash van Nanolex, bevalt met erg goed. Als doeken echt smerig zijn gooi ik ze eerst een nachtje in de week in een emmer, met bijvoorbeeld typhoon of tornado van PB, direct na het detailen. De volgende dag met MF wash in de machine en ze zijn zo goed als nieuw.
 
Goed, de eerste bestellingen heb ik binnen en ik vond het wel zo netjes om dit topic even goed af te sluiten met mijn list:

Eerste bestelling (vandaag geleverd):
DAP900 set (bestellingsbevestiging ontvangen om 00:01:16:):))

Tweede bestelling (vandaag geleverd):
Nitril Handschoenen Extra - Maat XL - 10 stuks
Dolce Verde klei - 150 gram + 100 gram GRATIS
Senza Acqua Piazza Trio Drying Towels - 45x45cm
Vinyl & Rubber Care - 500ml
Lancia Foam Kit for Karcher K series
Aqua Dynamic Maskeertape 3-pack - 19-25-38mm
Artico Magico Snow Foam - 5000ml
Non-Ferro - 500ml

Derde bestelling (nog niet verzonden):
Q² Pure - 50ml
Q²M BaldWipe - 40x40cm 8x
Q²M SoftWipe - 40x60cm
Q²M Suede - 40x40cm 2x
Q²M Prep - 1000ml
Typhoon Microfiber Cleaner - 473ml
Vinyl & Rubber Care - 500ml
Monello Cristallino Summer Super Sale Kit

Moet ik toch een goed end mee komen in een vrij weekend:)
Nu een vrij weekend zoeken...
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Zo, alle spullen zijn binnen en ook het laatste spuitwerk is bijna af.
Is er iemand in de omgeving hoofddorp die mij over mijn drempelvrees van polijsten heen kan helpen;)
Ik zou graag de eerste start maken met een ervaren iemand voor tips en ter voorkoming van fuckups...
Anyone?
 
Geeft het spuitwerk wel even tijd om goed uit te harden. Sommige roepen daar wel 4 weken, ik acht regulier (2k) spuitwerk toch wel goed genoeg voor polijsten vanaf een dag of 4.

Polijsten? Gewoon mee beginnen. <et een excentrische machine komt dat wel goed (met gezond verstand). Tape randen netjes af en probeer niet zijwaarts dingen te raken zoals spiegels e.d. Werk egaal dmv eerst horizontaal, half overlappend, daarna verticaal en weer half overlappend. Op youtube genoeg filmpjes van te vinden zoals
(je kan stukje skippe)
 
Tnx voor de tip!
ik ben afgelopen weekend begonnen met de hulp van een medeforumlid:)
Zie https://forum.carclean.com/threads/druws-325.21147/
Vwb het polijsten van het gespoten spul: dit is niet echt van toepassing gezien het losse delen zijn voor aan de onderkant van de auto (skirt extenders).
Deze polijst ik denk ik niet maar zet ik gelijk in de Pure....
 
Oh super, topic helemaal gemist. maar Kudos ;)

Wat betreft dat laatste, kijk daar wel even met een knappe lamp. Meestal is spuitwerk helemaal niet vrij van swirls of schuurmarkeringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tnx! Ik ga de Monello Faro aanschaffen. Daar werkten we ook mee afgelopen zondag en inderdaad, je ziet stukken meer!