• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AF - Revive (Nieuwe formule?)

Neem dan wel de Gray-uitvoering van de Trim Restorer, lees ik zojuist, als je van origine grijzige bumpers hebt.

"Let op: het product bevat oliën die in hele specifieke gevallen een doek spontaan kunnen laten ontbranden! Wij raden daarom sterk aan om alle doeken na gebruik goed nat te maken." :p

Heeft iemand ervaring met de Sulution Finish?

Ik gebruik de solution finish al een jaar of 2 op de bedrijfswagens en ben er tevreden van.

Kleur wordt weer diep zwart, blijft ook vrij lang een mooi resultaat ( 4-6 maanden )
 
@Dibbuz sindsdien (nog steeds) volledig stil gebleven vanuit AF, ondanks dat er diverse forumleden aangeven dat het product anders is qua substantie en resultaat? Of speelt de huidige corona situatie ook mee in contact met AF.

Ben ik nu blijer als ik hem ongeopend en nieuw maar upgrade tot kliko voer? Dan toch maar opzoek naar iets anders voor de transit. Hoe is het verbruik van Gyeon op zo'n oppervlak.? Of tegen mijn gevoel stiekem vreemd gaan voor IW rubber wax :D

Of wie weet een andere optie. Bumpers groot en grove structuur. BVD

@Tijntje hoe is het nog afgelopen? Of kan ik dus beter de revive links laten liggen?
 
ik heb goede ervaringen met Solution finish op bv de raamrubbers van mijn e92.
Veel andere middelen gaven maar zeer tijdelijk resultaat (en ik heb er best wat geprobeerd )
 
@Gilster

ik heb deze nog ongeopend op de plank staan door drukte. Ondertussen mag mijn bus eerst nog naar de schade hersteller. Monteur heeft er een klein ongelukje mee gehad. Als de bus terug is kijk ik verder. Ben nu nog in afwachting verzekering.

Ook had ik er nog niets mee gedaan in afwachting reactie vanuit AF of CC.

Gevoelsmatig word het een ander product zoals door andere forumleden voor gesteld. Wellicht dat ik ook nog een kleine test doe, als ik tijd heb. Retour of reactie AF word hem vermoedelijk ook niet meer. Wil wel met plezier de tijd erin steken dus word het wat anders

Gr Martijn
 
@Tijntje hartelijk dank voor de update, gebruik op dit moment Autoglym vinyl & rubber, maar wilde iets anders proberen voor het exterieur. Zoek iets wat zowel voor ongespoten kunststof als rubbers werkt (met name rubbers, gezien ik bijna geen ongespoten kunststof heb bij het exterieur). Eerst erg geneigd om de revive te testen, maar nav dit topic sla ik denk ik dan maar even over. Succes met de verzekering en de schadeherstel. Hou wel even een oogje op dit topic ;).
 
Ter info heb nu de Stjarnagloss gummi trim and tyre dressing geprobeerd ziet er iig in eerste instantie niet slecht uit.
 
Laatst bewerkt:
Allen, ook ik heb de "nieuwe" Revive gekocht, maar niet kapot van.
De de IW-dressing ?? die kan ik niet vinden, iets meer duidelijkheid svp.
 
Zou onderhand wel verwachten officieel bericht te krijgen van Autofinesse over de perikelen mbt Revive.
Mijn voorraad begint te slinken.
Vooralsnog ga ik geen nieuwe kopen zonder nieuwe info.
 
@Efsix

Ik gok dat het zal blijven bij...

Nope! Helaasch, eerste reactie was dat er niets was aangepast maar daar was ik het toch niet helemaal mee eens. Daarna niets meer gehoord.

Autofinesse had dus aangegeven dat er niets aan het product was aangepast. Ik denk dat de meeste in dit topic het daar, net als Dibbuz, niet mee eens zijn.

Ik zou de Revive lekker links laten liggen en een goed alternatief opzoeken. Momenteel ben ik zelf ook nog enigszins zoekende, maar zou als alternatief de eerder genoemde dressing in dit topic kunnen nemen. (Beviel prima) Ik ga over enkele minuten een dressing van Mothers Wax bestellen om deze te proberen. Deze dressing is in een ander topic geadviseerd en ben dus benieuwd. Resultaten en ervaringen zal ik hier gaan delen. ;)