• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa 159 Sportwagon

mooi resultaat, maar is bij de foto van de neus voor en na niet een klein beetje photoshop gebruikt???? :grinning:
of heb je de tegels en het nummerbord ook iets donkerder gemaakt?:D
 
Haha, ja die vraag is me al eerder gesteld, maar als je echt goed kijkt zie je het verschil tussen 11 uur 's ochtends zwaar bewolkt en af en toe regen, en 20 uur 's avonds toen de lucht ineens opentrok en er een heerlijk avondzonnetje ging branden.
Ik beschik helaas (nog) niet over zo'n mooie ruimte waar de meeste hier allemaal hun spulletjes hebben staan of hun projecten poetsen, ben nog steeds een ouwerwetse straatpoetser haha ;)
 
oh vandaar, ik dacht al :grinning:

en een echt mooie poetsruimte heb ik ook niet, ja een garage maar die staat al vol
zoek ook nog steeds een mooi schuurtje hier in de buurt voor weinig geld met water en stroom :)
 
Ziet er zeer strak uit !!
Geweldig om te zien wat je kunt bereiken met de juiste producten en wat geduld !!

( oh, en zou je niet willen overwegen om de M5 Touring in je rijtje stations op te nemen:-" )