• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

alternatief kleien

deca

Detailing rookie
24 aug 2010
10
0
Morgen zou ik graag het 5 stappenplan volgen van dit forum omdat ik morgen wel de dag tijd heb en er komt iemand helpen.
Maar ik geraak niet meer aan een klei setje tegen dan. Dus zou ik een alternatief moeten vinden voor het kleien.
 
Forumlid bij je in de buurt een PM / Mail sturen met vriendelijk verzoek ?

Autowinkel in de buurt oid die Meg's verkoopt en daar een kleiset aanschaffen ?
 
In mijn ogen kan je de rest net zogoed laten zonder klei-en. Dat is toch wel een belangrijk stuk voorbereiding.
 
+1

de overige punten zijn bijna nutteloos zonder klei'n.

is er geen automaterialen zaak in de buurt die autoglym of meguiars verkoopt?

zoek anders even de verkooppunten op via de website's ,^^
 
Beetje overdreven he dat je zonder klei geen resultaat boekt.

Laten we wel wezen met polijsten haal je een laag lak weg, dus de vervuiling heb je dan ook wel mee hoor.

Heb het zelf al aan de test onder worpen en je ziet nada niks verschil;)
 
Polijsten zonder kleien is kl*te,ik doe het ook wel eens wegens tijdgebrek,maar de tijd dat ik spendeer aan de pads extra zuiver te maken....
In die tijd kan je je auto ook kleien.
@TS ik weet niet vanwaar je uit belgie bent,maar in Hamont net over de grens kan je als je wilt nog een Mothers klei setje scoren.
PM voor info.
 
Heb je ook een padwasher voor he ;)

Punt is dat het best gaat zonder kleien.

Neemt niet weg dat het veel prettiger is als je wel kan kleien (op de pot of buiten)8d