• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Andries stelt zich voor.

[modedit] quote verwijderd, gaarne de quotefunctie niet gebruiken wanneer je antwoord op het laatste bericht :-" [/modedit]

Dankje wol foar de reaksje:party: maar nu moet ik dus vandaag nog een carnauba wax kopen hier bij een zaak vandaag hele dag vrij om te poetsen, waar kan ik dit krijgen? of is de carnauba wax van meguiars ook goed genoeg?
 
Elke Carnauba is goed .. Je hoeft natuurlijk ook niets te kopen ,zet gewoon 2 lagen ex-p..

Of stap 3 zou idd ook goed zijn..:ja
 
Hallo, denk ik probeer het hier nog even.
Vorig jaar juli heb ik mijn 306je verkocht. heb hier nog steeds een beetje spijt van maar ik zie dus op rdw.nl dat deze wagen met kenteken: TF-ND-83 nog steeds geen nieuwe apk heeft vrees het ergste :sob: :sob:

Heeft iemand hem onlangs of na 1 augustus 2008 nog ergens zien rijden? waarschijnlijk omgeving Uden/Oss.

Gaat om deze wagen, moet toch opvallen dacht ik.

DSC_0117.jpg


DSC_0037.jpg


De lak was trouwens erg fijn om te poetsen :p zat een goudspikkel door de blanke lak, (swirls waren eigen onzichtbaar :heart_eyes: )

DSC_0148.jpg