• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC voor Tornador

Kristof

Detailing addict
26 mrt 2018
31
50
44
Belgie West-Vlaanderen
Goede morgen

Heb me gisteren en Tornador aangekocht en wou eens vragen welke APC jullie gebruiken of wie ervaring heeft een mooi resultaat te bekomen voor het interieur.. tenzij water alleen al voldoende is maar lijkt me dan weer minder interessant bij hardnekkige zetels of voetmatten.. graag tips en trips over correct en goed gebruikt van de Tornador..

Dank u
 
Voor zover ik weet is hij natuurlijk ook droog te gebruiken. :D Ook kan je het oppervlak eerst met een APC insprayen, laten werken en dan de Tornador gebruiken. (1:10 zou genoeg moeten zijn)
 
Ik gebruik persoonlijk alleen de APC van Mequiars. Gewoon 1:10 in het water-reservoir van de Tornador doen. Voor de stoelen ect had ik wel even een stofzuiger gehaald die ook water kunnen zuigen, heb zelf de Kärcher WD4 (top apparaat) aangezien de stoelen na gebruik met de Tornador wel wat vochtig zijn.

Succes