• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aquafilter 2000

Patrick993

Detailing rookie
30 mei 2010
14
0
Goedemiddag,

Tijdens een kleine klus heb ik een onderdeel van mijn extractor weten te slopen...:)^
Heeft iemand een suggestie hoe ik aan dit onderdeel kan komen? Ik heb voor de handigheid even een foto toegevoegd, het gaat om het onderdeel dat vast zit aan de slang vanuit het schoonmaakreservoir. Deze koppeling zorgt voor de verbinding met de stofzuiger en de slang die het water/ schoonmaakmiddel toevoert vanuit het reservoir.

Hopelijk kan iemand mij een suggestie of advies bieden..
 
Op mijn extractor zit precies zo'n zelfde onderdeeltje.

Mocht je het nergens kunnen vinden, dan zou je misschien is bij een aquarium winkel kunnen kijken.
Daar heb ik volgens mij wel eens koppelinkjes gezien die sterk leken op dit onderdeel.
Google anders maar eens op "aquarium luchtslang elleboog", dan kom je al het nodige tegen.
Als de diameter een beetje overeen komt, valt er wellicht wel wat ineen te knutselen.
 
Het is de extractor welke gekocht is met de groepsbuy enkele weken geleden. Heb inmiddels een handige tip van Werner, toch blijf ik in eerste instantie op zoek naar het origineel. Heb inmiddels cc een mailtje gestuurd met dezelfde vraag. Hopelijk komt er wat uit..
 
Probleem opgelost door de uitstekende service van CC! Bedankt Dennis voor de goede afhandeling:)^