• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Gyeon collectie en Waxaddict collectie zo goed als compleet gemaakt.....

WP_20170525_10_44_50_Pro.jpg


Vandaag bezoek van Danny gehad en de lege plekken die nog op de bovenste plank zijn gevuld met SlickSuds, Slicks, Bubblegum, Vortex en Hydrorim.
 
Mooie collectie toch wel, gebruik je inmiddels de diverse producten ook? Welke producten vind je er nou met kop en schouder bovenuit steken als je het vergelijkt met elkaar?
 
Mooie collectie toch wel, gebruik je inmiddels de diverse producten ook? Welke producten vind je er nou met kop en schouder bovenuit steken als je het vergelijkt met elkaar?

Zo dat is een hele brede vraag ;)
Even opdelen in verschillende categorieën dan.

Quick Detailer

In mijn collectie : DJ BoB Detailing Spray, Waxaddict Quick Gloss & Meguiar's Last Touch.
Winnaar : Waxaddict Quick Gloss. Ruikt heerlijk en voegt naar mijn idee iets meer bescherming toe dan de andere.

Dry Spray Wax of Sealant
In mijn collectie : DJ Red Mist Tropical, DJ SN Acrylic Spritz, DJ SN Carnauba Glaze, Waxaddict Fo'Show.
Winnaar : DJ Red Mist Tropical. Geeft de gladste, glanzendste en makkelijkste resultaat.

Wet Spray Sealant
In mijn collectie : DJ Future Armour, Gyeon WetCoat.
Winnaar : Gyeon WetCoat. Is niet er moeilijk te verwerken, FA geeft eerder vlekken.

Shampoo
In mijn collectie : DJ Born to be Mild, DJ Sour Power, DJ SN Shampoo, Gyeon Bathe, Gyeon Bathe+, Waxaddict Pure Shampoo.
Winnaar : Gyeon Bathe+. Deze is gewoon te gemakkelijk in verwerking.

Even snel was dat het wel, mocht je een specifiek product willen weten gewoon vragen ;)
 
Bedankt voor je uitleg arie, meeste producten heb ik ook al eens gehad of heb ik nog. Bij de meeste deel ik je mening, alleen de red mist vond ik destijds niet heel spectaculair helaas. Leuke merken in ieder geval, ben zelf nu ook weer bezig om de dodo en waxaddict lijn een beetje uit te breiden :)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
De Dodo sapjes blijven veelal mijn favoriet maar de geuren van Waxaddict zijn niet normaal. Echt te lekker, ik wil er iedere keer een rietje in stoppen en drinken. :)
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
autoglym en nanolex vind ik er nogal saai uitzien, autofinesse is wel mooi maar ondoorzichtige flesjes zijn moeilijk mee te werken en het is ontzettend uitgebreid.
 
Respect! Wat een mooie collectie! EigenIjk moeten ik afkijken van jouw toppers; gyeon Bathe+. Gyeon wetcoat, Red mist & Waxaddict Quick Gloss, hoef ik niet de gehele collectie aan te schaffen!

Ga ook kijken naar de geurtjes van Waxxadict, ben benieuwd!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie