Jonge jonge, dit topic ook maar is doorgespit. Wat een producten, in zo'n korte tijd...
Mooi dat je er zoveel plezier van hebt. Wil gelijk weer aan de gang nu, helaas geen auto's beschikbaar
True true. Helaas niet zoveel soeps hier in de straat. (Qua buurvrouwen), en de auto van mijn buurman die hier 5+ jaren woont, heeft zijn auto echt ''letterlijk'' nog nooit gewassen sinds dien. Voorkant bestaat ook uit erg exotisch materiaal, ''bug & grime''. Ach, gisteren nog met de auto van mijn zus bezig geweest en zaterdag mag ik aan een Sportage werken. Dus nu nog even lekker bezig met de theoretische voorbereiding Dan mag de DAP900 voor het eerst gaan draaien, spannend!!Dat is jammer... Je kunt ook de auto van de buurman (of buurvrouw ) doen...
@Istnogferarie Wil je mij laten weten wat je van de leather balm vindt?
Verwerking, zuinigheid, mat/glans, geur.
Ik vind hem vrij prijzig, maar lijkt mij ook wel weer zuinig in gebruik, dus dat maakt het enigszins goed.
M'n gliptone is bijna op dus ik twijfel welke ik nu zal bestellen. Gliptone, Mothers of waxaddict.
Verwerking, zuinigheid, mat/glans, geur.
Ik vind hem vrij prijzig, maar lijkt mij ook wel weer zuinig in gebruik, dus dat maakt het enigszins goed.
Ik zie alleen geen foto Arie.
Vandaag 2 pakketjes mogen ontvangen. De eerste is wel eentje die ik nog moet testen maar op het eerste oog lijkt ie goed te doen.
Een 10W LED 6400K 800 lumen bouwlampie (erg klein dingetje)
Bekijk bijlage 97327
@istnoferarie: deze heb ik me een aantal maanden geleden ook aangeschaft. Ben er wel tevreden van en je ziet er wel defecten mee, maar om goed te zijn zou je er nog een statief voor moeten kopen...
Heb je niets meer aangeschaft? Begint saai te worden zo
Wat een collectie