Wil nogQuartz, Finale & Graphite
Succes met zoeken. De kans dat je wordt getroffen door de bliksem is vele malen groter dan dat je een pot Finale of Graphite vindt.
Maarre, voor geld is alles te koop
Wil nogQuartz, Finale & Graphite
Succes met zoeken. De kans dat je wordt getroffen door de bliksem is vele malen groter dan dat je een pot Finale of Graphite vindt.
Maarre, voor geld is alles te koop
Bekijk bijlage 98074
@Zuyd
De K2 is mij goed bevallen, kon er de auto mooi mee infoamen en afspuiten echter heeft zo'n kleintje de volgende nadelen :
Korte slang, 3 mtr terwijl 8 mtr wel het minimum is voor een auto
Smalle straal vanwege minder druk
Niet denderende foam vanwege laag waterdebiet
En sneller stuk (mijne 4 jaar) vanwege een kunststof motor.
De K5 heeft al deze nadelen niet maar koste mij dan ook € 329 t.o.v. € 59
Ik was erg blij met de K2 maar ben vele malen blijer met de K5
@Zuyd
Lagere prijsklasse = Nilfisk
Hogere prijsklasse = Karcher
De Nilfisk C120 die ik heb werkt goed en gaat al lang mee. Wil je minder geld uitgeven, dan begin je bij Nilfisk. Wil je meer uitgeven voor het hogere segment, dan zal je eerder bij Karcher uitkomen.
Ik had destijds de laatste pot Finale weten te bemachtigen. Lang over nagedacht of ik 'm wel zou verkopen, uiteindelijk tóch verkocht.
Heb ik er spijt van? Nee, absoluut niet.
Ik heb er ook helemaal geen spijt van dat ik die pot van je heb overgenomen!!
wat wil je ervoor hebben
Nou Kees, jouw pot Finale was de laatste die in de Benelux te koop was. Misschien wordt het wel een collectors item
Kun je (alsnog) aantonen dat het de laatste Benelux pot was?
Toevallig ken ik wel een paar deurwaarders...Tenzij ooit (hopelijk nooit) het noodlot toeslaat en ik met deurwaarders te maken krijg.
Gast je gaat er echt niet mee weg komen zonder foto hoor...Vandaag nog een leuk pakketje en nog een leuk pakketje mogen ontvangen.
De ene bevatte Buff & Shine Microfiber Finishing Pads, een Il Mini erbij, een paar MM Summit's en een MM Slogger.
Het andere bevatte CandyGloss Mojito, de grote witte Silk Dryer droogdoek, sleutelhanger en wat sponsjes.
Gast je gaat er echt niet mee weg komen zonder foto hoor...