• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Wil nog Quartz, Finale & Graphite

Succes met zoeken. De kans dat je wordt getroffen door de bliksem is vele malen groter dan dat je een pot Finale of Graphite vindt. :joy:

Maarre, voor geld is alles te koop o_O

20170602_142649.jpg
 
@Zuyd
De K2 is mij goed bevallen, kon er de auto mooi mee infoamen en afspuiten echter heeft zo'n kleintje de volgende nadelen :
Korte slang, 3 mtr terwijl 8 mtr wel het minimum is voor een auto
Smalle straal vanwege minder druk
Niet denderende foam vanwege laag waterdebiet
En sneller stuk (mijne 4 jaar) vanwege een kunststof motor.

De K5 heeft al deze nadelen niet maar koste mij dan ook € 329 t.o.v. € 59

Ik was erg blij met de K2 maar ben vele malen blijer met de K5
 
@Zuyd
De K2 is mij goed bevallen, kon er de auto mooi mee infoamen en afspuiten echter heeft zo'n kleintje de volgende nadelen :
Korte slang, 3 mtr terwijl 8 mtr wel het minimum is voor een auto
Smalle straal vanwege minder druk
Niet denderende foam vanwege laag waterdebiet
En sneller stuk (mijne 4 jaar) vanwege een kunststof motor.

De K5 heeft al deze nadelen niet maar koste mij dan ook € 329 t.o.v. € 59

Ik was erg blij met de K2 maar ben vele malen blijer met de K5

Ik heb nu een KEW Dynamic 4000 ( oude Nilfisk ) met uit mijn hoofd 120 bar druk en goede lange kabel. Ik denk dat ik nog even doorga met het gebruiken van mijn KEW en dan op later tijdstip een andere aanschaf. Thnx voor de snelle reactie!
 
@Zuyd

Lagere prijsklasse = Nilfisk
Hogere prijsklasse = Karcher

De Nilfisk C120 die ik heb werkt goed en gaat al lang mee. Wil je minder geld uitgeven, dan begin je bij Nilfisk. Wil je meer uitgeven voor het hogere segment, dan zal je eerder bij Karcher uitkomen.
 
@Zuyd

Lagere prijsklasse = Nilfisk
Hogere prijsklasse = Karcher

De Nilfisk C120 die ik heb werkt goed en gaat al lang mee. Wil je minder geld uitgeven, dan begin je bij Nilfisk. Wil je meer uitgeven voor het hogere segment, dan zal je eerder bij Karcher uitkomen.

Hey Quantoxx, thnx voor de reply.

Ik heb een KEW 4000 Dynamic ( me vader heeft hem al 10 jaar zo niet meer ) en moet zeggen dat deze het nog uitstekend doet.
KEW is een merk dat niet meer bestaat maar zover ik kon terug lezen samen is gaan werken met Nilfisk. In de toekomst gaat er zeker een nieuwe betere makkelijkere in gebruik komen, maar eerst de basisdingen :)
 
wat wil je ervoor hebben

Not for sale..........

Tenzij ooit (hopelijk nooit) het noodlot toeslaat en ik met deurwaarders te maken krijg.

Nou Kees, jouw pot Finale was de laatste die in de Benelux te koop was. Misschien wordt het wel een collectors item

Helaas hebben die potten geen eigen nummer, zoals bij de Monello Ibrido Edizione limitata. Kun je (alsnog) aantonen dat het de laatste Benelux pot was?
 
Vandaag de Kärcher SE 4001 Sproei-extractiereiniger gebruikt op de stoelen en achterbank van het Beestje.
Heb Poorboy's World Carpet & Upholstery Cleaner gebruikt. Eerst met een handsproeier 1:32 ruim insproeien en borstelen. Ongeveer 5 minuten laten inwerken en opzuigen. Hierna nogmaals insproeien en direct opzuigen (sproei-extractie) met een verhouding van 1:64. Het werkte heerlijk, je gebruikt eigenlijk best weinig. Ik heb ongeveer 1 liter 1:32 gebruikt en ik schat 2 liter 1:64 voor het hele (kleine auto ;)) interieur. Het werkte heerlijk en is best snel droog. Voor mij een blijvertje
 
Vandaag nog een leuk pakketje en nog een leuk pakketje mogen ontvangen.

De ene bevatte Buff & Shine Microfiber Finishing Pads, een Il Mini erbij, een paar MM Summit's en een MM Slogger.
Het andere :rolleyes: bevatte CandyGloss Mojito, de grote witte Silk Dryer droogdoek, sleutelhanger en wat sponsjes.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Vandaag nog een leuk pakketje en nog een leuk pakketje mogen ontvangen.

De ene bevatte Buff & Shine Microfiber Finishing Pads, een Il Mini erbij, een paar MM Summit's en een MM Slogger.
Het andere :rolleyes: bevatte CandyGloss Mojito, de grote witte Silk Dryer droogdoek, sleutelhanger en wat sponsjes.
Gast je gaat er echt niet mee weg komen zonder foto hoor...
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie