• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Die Tuf shine is inderdaad goed, maar die van Mother's al eens geprobeerd?

Ik heb er wel naar gekeken omdat de prijs behoorlijk gunstiger is maar de werkwijze is anders.
Tuf Shine : Op natte band sprayen, borstelen afspoelen en herhalen.
Mother's : Op droge band sprayen en opwrijven met een doek.

Qua handigheid (ik gebruik het alleen maar tijdens auto wassen) lijkt mij Tuf Shine dan beter. Die van Mother's is zo bedacht omdat in America veel plekken waterverspilling willen tegengaan.

Mooie aanvulling, en wat ben jij lief voor je collega's!
Binnenkort een nieuwe bijnaam: Mr. Madness D. Juice :scream:.

Collega's waren jaloers op de schone velgen, en al helemaal hoe gemakkelijk ze schoon gaan met de juiste middeltjes. Helaas zijn ze nog geen DJ waard en zullen ze moeten beginnen met Monello. De echte reden voor Non-Ferro i.p.v. Ferrous Dueller is de prijs. Ze doen hetzelfde maar Monello is een derde goedkoper.

Mr. D. 'Madness' Juice lijkt me wel leuk....
 
Laatst bewerkt:
Maarre dodoholic, ik mis nog een machine in je collectie....

Dodo Juice Spin Doctor

dodo-spin-doctor-v2(1).jpg
 
Die is zo cooliejoolie Patrick!

Digitale snelheidsmeter :eek::eek:

Ik wil heel graag een mooie machine maar werken met een Rotary is nog geen wens van mij
 
Laat ik nu nog iets voor je verlanglijstje hebben....:innocent:

Tadaaa!!! Een Dodo Juice Kneeling Pad.
Dodo_Juice102721.jpg


Zodat je fatsoenlijk voor Truus op je knieën kunt.
 
Die is zo cooliejoolie Patrick!

Digitale snelheidsmeter :eek::eek:

Ik wil heel graag een mooie machine maar werken met een Rotary is nog geen wens van mij


ik heb jaren lang een hamach gehad met digitale touren regeling.... ik vond de knopjes maar nix, vaak zat dat je per ongeluk een knopje in drukt en hij als een malloot versnelt ...

voor mij niet meet een machine met bediening op deze plaats