• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ik ga de meest opwindende likkende review geven die je ooit gelezen hebt.... :yum:yum:yum:yum:yum:yum

Wordt alleen niet vandaag of morgen maar komt er wel. Moet eerst mijn tong even goed nat maken ;)
 
Vandaag even goed bezig geweest en 2 Dodo's getest.

Eerste is Time to Dry. Naam zegt het al een droog hulp middel. Het werkt wel, je ziet dat het water weg wil lopen maar Truus zit nog goed in de wax waardoor dit product niet heel veel toevoegt qua hoeveelheid water. Het helpt wel om de doek makkelijker te laten glijden.

IMG_20160730_100826.jpg

Geen Time to Dry

IMG_20160730_100843.jpg

Voor de kijker links geen product, rechts Time to Dry opgespoten.

Tevens Red Mist Tropical opgesmeerd.
Wat een heerlijk product. Doek 1 voor het opbrengen, doek 2 voor het uitpoetsen. Glad dat ie wordt en lekker glimmend. Alsof hij net in de wax staat.
IMG_20160730_102049.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86
Ziet er netjes uit @Istnogferarie
Had trouwens van Red Mist wel een meer wetlook verwacht. Of misschien dat het nu niet goed over komt op de foto.

Zelf zou ik trouwens nooit geld uitgeven aan droogmiddeltjes. Je moet er toch nog met een microvezel doek erover om hem te drogen. En of je nou 3 of 4 doeken gebruikt. Maak mij niet uit.
 
Ziet er netjes uit @Istnogferarie
Had trouwens van Red Mist wel een meer wetlook verwacht. Of misschien dat het nu niet goed over komt op de foto.

Zelf zou ik trouwens nooit geld uitgeven aan droogmiddeltjes. Je moet er toch nog met een microvezel doek erover om hem te drogen. En of je nou 3 of 4 doeken gebruikt. Maak mij niet uit.

Ik ben ook absoluut geen fotograaf. Ik ben al blij dat de foto niet wazig is ;)
Hij glimt wel weer mooi. Vergelijk het alsof je een auto net opnieuw in de wax hebt gezet. Met het verschil dat dit enkele minuten kost.

En de Time to Dry is bedoeld om een paar dingen te doen.

Het water meer van je auto te laten lopen waardoor je droogdoek minder snel vol loopt.
Het water op de auto wordt ontkalkt ter voorkomen van watervlekken.
Het zorgt ervoor dat de doek beter zijn water vasthoudt.
En er zit een klein beetje glans middel in. Eigenlijk een Red Mist met een erg korte standtijd. Enkele dagen i.p.v. enkele weken.

Ik snap het middel wel. Ik ga het ook zeker vaker gebruiken al is het alleen maar vanwege de geur :yum:yum:yum. Het kost bijna niks, zeker niet omdat je er heel weinig van gebruikt. En het is ook bruikbaar om je vogeluitwerpselen veilig te verwijderen
 
Ergens in mijn hoofd kriebelt het om Red Myst te bestellen. Ik zoek alleen een goede reden.
Is er een goede reden te noemen, naast de PB Spray and Wipe die ik af en toe gebruik??

Enne, @Istnogferarie, ik gebruik meerdere merken, dus jouw argument dat het van DDJ is, gaat hier niet werken, helaas ;)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Volgens mij is aquafobia ook een spraysealant die je met de water aanbrengt toch? Red mist is wipe on wipe off op een droge auto.
En ze zeggen dat het enkele weken houdt
 
Volgens mij is aquafobia ook een spraysealant die je met de water aanbrengt toch? Red mist is wipe on wipe off op een droge auto.
En ze zeggen dat het enkele weken houdt
Yep, acquafobia opsprayen en gelijk afspuiten. En daarna drogen.
Ik zal de Red Mist eens op t verlanglijstje plaatsen.