• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Deze schuur leent zich daar uitstekend voor inderdaad. De vorige schuur had echter betere keuken voorzieningen. De oude had een koelkast, vriezer, frituurpannen en televisie erin. Deze schuur heeft alleen maar een radio en heel veel gereedschap...
 
Kleine update / cliff hanger

IMG_0998.JPG
 
Ik vind dit dus echt top he?! Wanneer mijn vriendin weer begint te zeuren over dat ik veel te veel detail spulletjes heb, laat ik gewoon bovenstaande foto's zien. Ziet er echt top uit, heel netjes geordend.
 
  • Leuk
Reactions: Passaatje
Duidelijk te zien dat je een voorkeur hebt voor het merk Stanley, waar niks mis mee is.
Alleen je ziet wel dat het weinig wordt gebruikt, het ziet er allemaal zo netjes uit. Of detail jij al je gereedschap na gebruik? :)
 
  • Leuk
Reactions: Timon
Is dat een verwarmingselementje onder de sprayers?

Ja klopt. Een 600w convector, net genoeg om de vorst uit de schuur te houden :)

Duidelijk te zien dat je een voorkeur hebt voor het merk Stanley, waar niks mis mee is.
Alleen je ziet wel dat het weinig wordt gebruikt, het ziet er allemaal zo netjes uit. Of detail jij al je gereedschap na gebruik? :)

Voorkeur voor geel en zwart is er zeker. Het hangt zoals het hangt omdat het juist erg veel wordt gebruikt. Ik maak het net als onze auto’s, hopelijk ons gereedschap om de auto te wassen en dus ook het klus gereedschap na gebruik weer schoon. In de WD40 om het gangbaar en anti roest te houden.
Film een week in onze buurt en je hebt een jaar eigen huis en tuin aan afleveringen.

paar klusjes, meeste heb ik geen Foto’s van nu

eigen gemaakt bureau voor een buurt jochie
8B178B75-18D6-4E2A-A4AB-CC922DFEE7EE.jpeg

Eigen gemaakte tuintafel voor de buurvrouw:
BBB49EEB-8997-43C7-ADC0-C1411648DFBA.jpeg

En Ikea k.kastje bij mijn schoonouders:
CBAC1364-0D31-4639-9E0F-A30801822340.jpeg