• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Dankzij de verkoop van Poorboy's heb ik de schuur een beetje kunnen opruimen en aanpassen.

De emmers staan nu niet meer op de plank maar in een inham. Nu hoef ik ze niet op te tillen. :)
IMG_1518.JPG


De veel gebruikers netjes op een plankies :)
IMG_1517.JPG
IMG_1516.JPG
 
Hahaha ja klopt. Goed gezien Peter. Bug Squash. Heb ik ook nog een hele gallon van staan. Maar dat spul gebruik ik zo veel dat ik dat zelf makkelijk op krijg de komende maanden. En trouwens ook nog Upholstery Cleaner bij gebrek aan een betere op dit moment ;) Maar kon nu wel mooi al mijn vierkante flesjes kwijt :)
 
@Expje87 Kwazar sprayers bevallen erg goed, je moet ze alleen niet met sterke producten laten vol staan. Bijvoorbeeld velgenreinigers, ijzerverwijderaars, apc's spoel ik na gebruik even door. De sprayer dan, fles kan gewoon vol blijven.

@MeganeRS Die missende GT fles behoort een product in die nog uitgebracht moet worden. De lege Gyeon fles eveneens, namelijk APC...

#Gyeonmoetopschietenmetdenieuweproductenwantlangerwachtenisnietleuk.
 
Ik had mezelf getrakteerd op een nieuwe slang, rubberen met staalinleg maar wat een wereld van verschil. Ik had nooit extreem veel last van een krullende slang, niet dat ie niet krulde maar ik draaide altijd het pistool de juiste kant om tijdens het werken. Echter nu met die rubberen slang is het extreem makkelijk. Je loopt gewoon elke kant op zonder er over na te denken.

IMG_1653.JPG
 
Niet CC merk eruit :) maar ook een niet CC merk erin... Ben nog wel aan het wachten op de nieuwe Gyeon producten. Heb er al ruimte voor gemaakt...
En het Brexit gedoe is knap k*t. Heb eind december een pakketje besteld, is nu nog steeds niet binnen. Krijg telkens de melding "Your parcel has arrived at the local delivery depot" DPD jammer genoeg.

IMG_1803.JPG IMG_1805.JPG

IMG_1804.JPG


* En ik heb al contact met BB over de flessen met sprayer in de niet zwarte flessen. Beetje jammer dat bijna alles in zwarte fles zit op Glas Reiniger, IPA, Fabric Cleaner en eentje van de Plastic Dressings niet. Wordt geregeld *