• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan en Wilma's Astra H

Happylightshow is geen gratis upgrade maar een printplaat welke je in je obd poort plugt en hiermee bepaalde functies kan inschakelen, welke niet allemaal standaard waren.

Ik heb zelf ook HappyLightShow en ook de coming home/follow me home functie geactiveerd, en deze gaat automatisch aan als het donker is (sluiten van deuren) maar kan ook worden geactiveerd door 2 keer op openen drukken. Mijn auto heeft wel automatische verlichting (gaat aan als het donker is) en is een Signum dus een iets andere module dan voor de astra. Verder heb ik ook de mistlampen als drl's en als het donker is dat de mistlampen dan cornering lichten zijn, en uiteraard de mistlampen voorzien van mtect 501 xenonlook h3 lampen.

Ik vind de hls een fijne upgrade, programmeer trouwens niet licht show functie(wtcc) als je xenon hebt, schijnt het niet zo lekker te vinden

Mooie upgrade :-)^
 
Vandaag zijn Wilma en ik naar Noord-Brabant geweest om wat updates voor de Astra H te halen.

De kleinste update is een andere antenne en wel 1 van een Astra J.
Deze is een cm of 15 korter dan de standaard antenne maar het ontvangst ermee is buitengewoon goed.

P1010368.jpg



De grote update van vandaag zijn 4 andere velgen en wel Irmscher Delta's in 17".
Deze zaten onder een schade Astra en waren echt reuze smerig. Vandaag ze eerst maar eens een soppie gegeven om de ergste vervuiling te verwijderen. Na de meeting van as zaterdag gaan ze er weer onder weg en ga ik ze eerst eens goed polijsten met de cone.

Plaatje bij het praatje :
P1010346.jpg


P1010347.jpg


P1010349.jpg


P1010350.jpg


P1010351.jpg



Velg afgespoeld en met Mequiars Wheel Brightener en een kwast ingesopt :

P1010352.jpg


En afgespoeld :

P1010354.jpg


P1010355.jpg



Overige vervuiling losgemaakt met Iron-X :

P1010356.jpg


P1010357.jpg


P1010358.jpg


P1010359.jpg


P1010360.jpg



En na 5 minuten weer afgespoeld :

P1010362.jpg


P1010364.jpg


P1010365.jpg


P1010366.jpg



En na het afnemen, bandjes in de Bold 'n Bright gel ed :

P1010369.jpg


P1010370.jpg


P1010371.jpg



En dan verwachten jullie nu een foto van hoe ze onder de Astra zitten.. maar helaas.
De negatieve Irmscher update is een defecte sleutelmoer voor de Irmscher slotbouten.
Van de week eens kijken bij de Opel dealer of die wellicht ook Irmscher slotbouten hebben liggen, anders zal ik er uit Remshalden 1 moeten laten komen wat zeker een week of 3 zal gaan duren.
 
Dat zijn echt super velgen:love
Die heb ik nog niet eerder gezien onder een 4steek Astra H.
En heb er toch al heel wat voorbij zien komen :-"

Ben super benieuwd hoe dat gaat staan maar volgens mij is het kwijlen geblazen8-())
 
We wilden naar 17" en het moesten Opel velgen zijn.
Opel zelf levert geen 17" in 4x100 (alleen op de Corsa maar dat past niet qua ET) en dus kwamen deze van de huistuner het dichtste bij.

Als de velgen eronder zitten dan ga ik de mogelijkheden tot verlaging eens bekijken.
Om een soort indruk te geven :
AstraHwithfullirmscherbodykit_sml.jpg


Plaatje vertekend wel door het pakket wat eromheen zit.
 
Heb net ook al op internet gezocht naar die velgen...:love
Waar heb je die dan gevonden?
Want ik zit namelijk met het zelfde "probleem"

De enige velgen van Opel die ik mooi vind zijn de Speedline velgen maar die zijn weer 5 steek en ik heb 4 steek.
Om nou alles om te gaan bouwen naar 5steek is weer zo "kostbaar".

Sorry voor topic vervuiling:-"

Maar nog een keer:love
 
Inderdaad mooie velgen Arjan & Wilma.
En ik dacht ook dat mijn Astra G een van de weinige modelen was met 4 steeks velgen.
 
Klein voorbeeldje van de velgen :

P1010414.jpg


Volgende update wordt een setje verlagingsveren, dat moge duidelijk zijn ;)

Wel klein minpuntje : ik ben vandaag 1 sticker van mn naafkapje verloren, dus nu maar eens op zoek naar 4 nieuwe Irmscher naafkapjes.
 
Zeker mooi! Maatje van me heeft eenzelfde Astra (alleen station) die rijdt op 17" opel velgen van het laatste model Vectra. Ziet er ook strak uit! Dus het kàn wel.. ;-)
 
Marty__Mouse zei:
die rijdt op 17" opel velgen van het laatste model Vectra. Ziet er ook strak uit! Dus het kàn wel.. ;-)

Alleen is de Vectra in 98% van de gevallen uitgevoerd met 5 gaats velgen en zijn de eerste 1.6 modellen van de Astra in 4 gaats geleverd.