• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Opel Astra H

VinnyRietbroek

Detailing addict
5 jun 2016
114
50
28
Coevorden , Drenthe
Beste forum leden,
Vandaag was ik om 1 uur vrij, (soort tropen rooster:joy:)
Een klasgenoot die wist dat ik de laatste tijd aardig bezig was met de doekjes kwam met het idee om zijn auto eens aan te pakken, zo gezegt zo gedaan!
De auto had veel steenslag, swirls vielen wonder boven wonder erg mee.
Maar de koplampen waren toch wel het ergste.
De lak was aardig aan de harde kant.
Ik ben begonnen met de orange pad en pb ssr 2.5 na een testspot bleek dat het afwerken met de ssr 1 zeer weinig deed, hierdoor heb ik gekozen om alles in een stap te doen en dit werkte super bij deze lak !
Voor deze detail heb ik de DB-5800s van krauss gebruikt.
Deze machine mocht ik een tijdje lenen van een kennis.
Vond het een redelijk apparaat maar miste soms toch wat power.
Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik nog niet veel ervaring heb maar zo voelt het voor mij.
Machine is vandaag weer terug gegaan naar de eigenaar, ik heb vandaag een nieuwe binnen gekregen :D

Nu jullie weten wat ik gebruikt heb hier de foto's:

Voor:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Tijdens :
image.jpeg
image.jpeg


Nog wat foto's na de pb nattys :

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Sorry dat sommige foto's weer scheef staan de upload tool draait zo automatisch:sob:


Als je tot hier bent gekomen, bedankt voor het lezen !!

Gr Vinny
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    213,7 KB · Weergaven: 138
Ik zou eens kijken naar een middel dat UV-bescherming geeft op de langere termijn. Je hebt immers alle aanwezige bescherming (als die er überhaupt nog was) verwijderd. :p

Denk aan een coating als Gyeon - Trim.



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: VinnyRietbroek
Een echte Clover ;)

Ik hoop dat het wat is!

Auto staat er mooi bij... Koplampen is toch wel een kwaal van Opel hoor... Meer merken hebben het wel... Maar bij Opel zie ik het toch wel het meest...
 
  • Leuk
Reactions: VinnyRietbroek
Ik hoop ook dat het iets is maak wel een keer een topic aan over mn bevindingen.
Ik ga maandag naar ibiza 16 april ga ik hem zeker gebruiken !
Jullie hebben gelijk en dat zou ook moeten heb dat zelf (nog) niet, maar heb hem dat wel aangeraden !