• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan & Wilma's collectie

Wilma

Detailing addict
15 feb 2009
485
65
Omdat het nu qua detailen wat rustiger wordt vanavond alles maar eens uitgezocht en waar nodig aan & bijgevuld :-)^


Systainer no. 1 : Basisproducten
P1100431Small.jpg


P1100424Small.jpg


P1100426Small.jpg


P1100429Small.jpg



Systainer no. 2 : Polijstproducten
P1100435Small.jpg


P1100432Small.jpg


P1100433Small.jpg



Systainer no. 3 : Doeken
P1100441Small.jpg


P1100439Small.jpg



Systainer no.4 : Voorraad
Hier liggen vooral reserve Kompressor pad's en reserve flessen van Monello in.


Beautycase (ligt altijd in de Astra) :
P1100444Small.jpg


P1100445Small.jpg


P1100442Small.jpg



Voorraad (gedeelte) :
P1100452Small.jpg


Vitrine plank 1 : Swissvax (gedeelte)
P1100447Small.jpg


Vitrine plank 2 : Dodo waxen
P1100448Small.jpg


Vitrine plank 3 : Dodo stuff
P1100449Small.jpg



Tijdens het ordenen viel me eigenlijk op dat ik best veel producten van Mequiars (voornamelijk uit de detailer lijn) gebruik.
Ondertussen zijn we steeds meer richting Dodo aan het gaan omdat het geweldige producten zijn om mee te werken.

Overigens staat nog niet alles op de foto's, een aantal spullen (waaronder de DAP's & extractor) staan nog in de loods.

Gr. Arjan & Wilma
 
Whaauw ! Mooie collectie !!! :-)^

Ik heb ondertussen ook al een beetje, maar van dodo heb ik enkel het kleiglijmiddel, gewoon omdat je dat op 1 op 9 kan verdunnen en dus veel voordeliger is dan spray and whipe...
Ben der echter ook serieus over aan't denken om die shampoo te bestelen, enkel en alleen al omdat die méér schuimt dan de NXT van Meg.

Heb daar bij Corsawim mee mogen werken en die beviel me super !

Dodo, gaat bij mij ook een paar meg's vervangen, zeker... alleen de whielbrightner ga ik wel nog ne gallon van halen, aangezien ik binnekort ook gezegend zal zijn met alu-schoenen.
 
Als we ergens van Mequiars tevreden over zijn dat is het wel de Wheel Brightener.
Zelfs in 1 : 5 verdund werkt dat fantastisch !

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je de sprayer na gebruik goed na/doorspoeld met schoon water en dat je de nevel niet inademt ;)
 
Ja, inderdaad... ik heb al een paar lessen gekregen bij focusio, die gebruikt die ook, en spoelt het boeltje zeer goed na, om alles nog eens te kunnen gebruiken, maar ik was wel erg onder de indruk van het resultaat ! :-)^

Ik durf geen foto's meer maken van m'n collectie, ben van september bezig met bestellen bij CC, ondertussen is dit al een koffer vol spullen, die ik morgen bij Fredgenot ga uitproberen.
Hopelijk met een mooi verslag als gevolg.
 
hoi arjan en wilma
wat een schitterende collectie,nou jullie kunnen voorlopig
wel voorruit ,ik ben nog lang niet zo ver,maar wil in het voorjaar
flink gaan uibreiden.

groetjes rene.
 
@ bartr123 Heb je de super degreaser al geprobeerd?

Het onderstel voor de Festo bakken is al wel volop in gebruik, de super degreaser zit inmiddels ook in de systainer en gaan we zaterdag op een VW Caddy en de Megane uitproberen.
 
Als je naar Systainer 2 & 4 kijkt zie je machinale pad's voorbijkomen.
De DAP 500 & 900 liggen op dit moment nog in de loods bij te komen van een heftig weekend ;)
 
Vandaag een kleine uitbreiding van de collectie :

P1100534.jpg



- Padwasher
- Gritguard bucket (2x)
- Gamma seals (2x)
- Nieuwe DAP900 (oude was gevallen en niet meer te repareren)
- Dodo Juice Was Safe Wash
- Dodo Juice Mister Pink :kado
- Monello Green light kompressor :kado
 
Mooie collectie! :-)^

Die Meguiar's flessen/sprayers uit de derde foto.. is dat huisvlijt of komt dat uit de detailer lijn? Heb ik nog niet eerder gezien en ze zien er wel handzaam uit.