• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A1 Sportback MY2016

Het is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak, maar ik ben geen fan van zwarte velgen en vind dit veel mooier staan.

Wat een lef om die naafkappen uit elkaar te halen, als ik zoiets doe dan breekt er geheid iets af.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Juffer1
Vanmorgen zag ik met het schoonmaken van het interieur wat vlekken tegen die mij nog niet eerder waren opgevallen :

IMG_2170.jpeg


IMG_2172.jpeg


IMG_2171.jpeg


Ik kan niet achterhalen wat het is geweest. Wat ik wel weet is dat het er niet vanaf wil. Wat ik heb geprobeerd :

- Gyeon Interior detailer,
- Nanolex Interior detailer,
- APC 1:10, APC 1:4,
- Gyeon Prep,
- Medische alcohol (70%)

Bovenstaande met een hard borsteltje en de Gyeon Scrubpad toegepast maar het wordt ook niet minder. Het zwarte geeft ook niet af.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen ?
Met een dressing krijgt ik het ook niet “verstopt” omdat het donkerder wordt.
 
Op de tweede foto lijkt het alsof er een rechthoekige sticker/label heeft gezeten?

Ik ken de Scrubpad niet uit eigen ervaring, dus misschien zeg ik nu iets raars, maar ik zou met een melaminespons eens kijken of er iets veranderd. Je kan bijv. een hoekje er vanaf knippen en alleen op de donkere plek eens wat proberen. (Schurende werking, misschien doet dat meer)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Meleminesponsje kan inderdaad helpen.
Ooit in verleden flink wat krassen weg gepoetst. Zal eens een foto zoeken.