• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A2.... makeover

Vincentos

Detailing addict
16 mei 2008
141
62
Hallo,

Deze week heb ik een audi a2 onder handen genomen. Deze auto wordt zeer intensief gebruikt en dit was ook wel terug te zien aan de lak en het interieur.

Exterieur:
-Gewassen met Meguiars Gold Class
-Gekleid met Meguiars Smooth surface kit
-Krasjes met scratch X
-Meguiars NXT wax

De velgen tevens met Gold class en de banden met tyre dressing van Auto glym

Interieur
-Gestofzuigd
-Dashboard met een kwast ontdaan van stof etc.
-Cockitspray voor de kunstof dorpels
-Autofresh van Autoglym voor een aangename geur

Aangezien foto's alles zeggen:D

Voor:
96yg5w.jpg

124c5xj.jpg

2ni6s8w.jpg

241wb5i.jpg

vgpriu.jpg

10xhy6s.jpg

2edpkdi.jpg

ka1zwx.jpg

vq730z.jpg


En na de behandeling:
33peblk.jpg

33bh3zm.jpg

rtkcv9.jpg

qsl3ef.jpg

1602clt.jpg

4tkh9s.jpg


Wat vinden jullie ervan?

Groetjes,
Vincent

 
Ziet er weer netjes uit maar idd die swirls mogen er weleens uitgepolijst worden, valt niet mee, samen met Adrei (Stimpy) een A2 gedaan, we moesten met een cuttingpad en M84 aan de gang om ze enigszins weg te krijgen ]-0
 
Hele verbetering!

Leuk detail trouwens, die zak aardappels achterin! Zo zie je maar dat ook Audi-rijders gewone mensen zijn... :D
 
Haha, dat over die zak aardappelen kan wel kloppen. Het is namelijk de auto van mijn moeder.

Ik heb hem inderdaad niet gepolijst. Aangezien ik geen machine tot mijn beschikking heb en nog wel moet kunnen schrijven op school :D
Maar een goede polijstbeurt is eigenlijk wel nodig. Alleen gaat deze wagen er over een paar maanden waarschijnlijk plaatsmaken voor een audi q5.