• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

audi a3 denim blue

danny schuurman

Detailing trainee
21 jun 2009
4
47
hallo allemaal,

ik zit al enige tijd het forum te lezen en dacht het word eens tijd om mezelf voor te stellen

sinds een maand of 3 heb ik een audi a3 in de kleur denim blue pearl effect en dit is een kleurtje wat graag gepoetst wil worden om echt mooi tot zijn recht te komen.
ik heb daarom ook vorige week een paar beginners spullen aangeschaft bij carclean om de auto eens op te poetsen.

het is nog niet veel maar je moet ergens beginnen en wanneer je begint merk je vanzelf wat nog producten zijn die nodig zijn

de volgende spullen heb ik aangeschaft
mequiars nxt tech 2.0 wash en wax kit (redelijk compleet om te starten) en een goeie droogdoek van poor boys world

hieronder de foto's na de eerste wasbeurt incl wax
de mequiars nxt techwax 2.0 heeft de auto trouwens onwijs doen opknappen
swirls zijn nog wel zichtbaar, maar dat is iets voor in de toekomst om eens te kijken hoe dat er allemaal uitgaat


als er trouwens mensen zijn die voor hun hobby een lak kleur als deze nog meer willen laten stralen dan nu zijn jullie altijd welkom

SNC10313.jpg

SNC10317.jpg

SNC10323.jpg

SNC10340.jpg

SNC10349.jpg
 
Welkom, ziet er lekker blue uit hoor:)^
Ennuh ben bang dat je collectie snel gaat groeien.....

Groet,

Ed
 
Welkom! Mooie auto hoor. Een vriend van me heeft dezelfde: ook 3-deurs, zelfde kleur, maar dan met S-line wielen (6-spaaks). Ik heb zijn auto nog noit gedaan, kan je dus verder helaas nog niets zeggen over de lak.
 
DKBM zei:
Welkom! Mooie auto hoor. Een vriend van me heeft dezelfde: ook 3-deurs, zelfde kleur, maar dan met S-line wielen (6-spaaks). Ik heb zijn auto nog noit gedaan, kan je dus verder helaas nog niets zeggen over de lak.


mocht je ooit in de toekomst zijn auto poetsen of je hoort tips voor deze lak hoor ik het natuurlijk graag
 
Uiteraard laat ik het je dan weten. Hij heeft ook een een zwarte Alfa Spider uit de jaren zeventig. Die is stiekem nog wel iets leuker om te gaan doen. Alleen de agenda's laten het vaak niet toe.
 
DKBM zei:
Uiteraard laat ik het je dan weten. Hij heeft ook een een zwarte Alfa Spider uit de jaren zeventig. Die is stiekem nog wel iets leuker om te gaan doen. Alleen de agenda's laten het vaak niet toe.


uiteraard kan ik me dat voorstellen, dat soort auto's geven nog meer voldoening na het poetsen