Gisteren deze A6 Allroad gedaan, de auto was wel erg smerig maar op wat plekken na op de voorkant is de lak nog in top staat.
- Als eerst heb ik de velgen met APC gedaan, helaas niet alle plekken eraf kunnen krijgen , dus ik moet toch maar eens iets voor de velgen kopen.
- Daarna de auto gewassen met Born to be Mild en de Meguiars Wash Mitt.
- Vervolgens heb ik de gehele auto gekleid met DJ Supernatural klei en Born Slippy.
- Waarna ik de auto heb afgedroogd en de lak nog eens heb geïnspecteerd, zoals ik al zei waren er bijna geen problemen te vinden op de voorkant waren wel wat vervelende plekken
die ik daarom met Finale op licht groen heb gepolijst.
- Daarna de hele auto met DJ Lime Lite gedaan op een zwarte pad.
- Vervolgens heb ik Poorboys EX-P aangebracht.
- Toen ik die had uitgepoetst de velgen met Bendolit nog beter proberen te krijgen, maar het vuil was er echt in getrokken.
Daarna de banden nog zwart gemaakt en de uitlaten met DJ Supernatural fine cut metal polish nog wat mooier gemaakt.
- En als laatste heb ik nog DJ Rainforest rub aangebracht.
Met dit als resultaat:
- Als eerst heb ik de velgen met APC gedaan, helaas niet alle plekken eraf kunnen krijgen , dus ik moet toch maar eens iets voor de velgen kopen.
- Daarna de auto gewassen met Born to be Mild en de Meguiars Wash Mitt.
- Vervolgens heb ik de gehele auto gekleid met DJ Supernatural klei en Born Slippy.
- Waarna ik de auto heb afgedroogd en de lak nog eens heb geïnspecteerd, zoals ik al zei waren er bijna geen problemen te vinden op de voorkant waren wel wat vervelende plekken
die ik daarom met Finale op licht groen heb gepolijst.
- Daarna de hele auto met DJ Lime Lite gedaan op een zwarte pad.
- Vervolgens heb ik Poorboys EX-P aangebracht.
- Toen ik die had uitgepoetst de velgen met Bendolit nog beter proberen te krijgen, maar het vuil was er echt in getrokken.
Daarna de banden nog zwart gemaakt en de uitlaten met DJ Supernatural fine cut metal polish nog wat mooier gemaakt.
- En als laatste heb ik nog DJ Rainforest rub aangebracht.
Met dit als resultaat: