We gaan proberen de achterstand in Show Off's een beetje weg te werken. Deze is alweer van 2 jaar geleden.
Een imposante wagen, deze Audi A6. De eigenaar is ZZP-er in de bouw en heeft ook regelmatig een hond achterin de bak.
Dan weet je gelijk hoe deze klus er uit gaat zien: tijdsdruk en een interieur als dit:
En niet te vergeten de grote 'kofferbak' .
Gelukkig levert schoonmaken met PB"s APC+D en daarna voeden met Smartdressing mooiere plaatjes
Door de tijdsdruk van de buitenkant geen voor-foto's gemaakt, maar dat was het gebruikelijke beeld met swirls en hier daar wat krassen.
Gebruik gemaakt van de Rupes 15markII en de DAP900V3 (voor de kleinere stukjes) gecombineerd met de Scholl spiderpad en S3. Daarna afwerken met S30 en
de oranje Lake Country pad waarmee weer een mooi resultaat werd behaald. De lak kreeg als finishing touch een laagje Collinite 845.
Alleen op het portier rechtsachter bleef deze lelijke kras nog licht zichtbaar.
De velgen die bij aankomst net zo grijs waren als de banden werden met VEEL Non Ferro en VEEL geduld weer toonbaar gemaakt.
Kunststofdelen/trims kregen de welbekende Autofinesse Revive.
Helaas wat matig weer bij de eindplaatjes, maar gelukkig een zeer tevreden klant.
Zoals gezegd, matig weer met een schraal zonnetje.
Evengoed genoeg reflectie .
Bedankt voor het lezen en tot de volgende Show Off.
Groeten Martin.
Een imposante wagen, deze Audi A6. De eigenaar is ZZP-er in de bouw en heeft ook regelmatig een hond achterin de bak.
Dan weet je gelijk hoe deze klus er uit gaat zien: tijdsdruk en een interieur als dit:
En niet te vergeten de grote 'kofferbak' .
Gelukkig levert schoonmaken met PB"s APC+D en daarna voeden met Smartdressing mooiere plaatjes
Door de tijdsdruk van de buitenkant geen voor-foto's gemaakt, maar dat was het gebruikelijke beeld met swirls en hier daar wat krassen.
Gebruik gemaakt van de Rupes 15markII en de DAP900V3 (voor de kleinere stukjes) gecombineerd met de Scholl spiderpad en S3. Daarna afwerken met S30 en
de oranje Lake Country pad waarmee weer een mooi resultaat werd behaald. De lak kreeg als finishing touch een laagje Collinite 845.
Alleen op het portier rechtsachter bleef deze lelijke kras nog licht zichtbaar.
De velgen die bij aankomst net zo grijs waren als de banden werden met VEEL Non Ferro en VEEL geduld weer toonbaar gemaakt.
Kunststofdelen/trims kregen de welbekende Autofinesse Revive.
Helaas wat matig weer bij de eindplaatjes, maar gelukkig een zeer tevreden klant.
Zoals gezegd, matig weer met een schraal zonnetje.
Evengoed genoeg reflectie .
Bedankt voor het lezen en tot de volgende Show Off.
Groeten Martin.
Laatst bewerkt: