• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi R8 Freshly Juiced!

Tim zei:
DodoR8_13.webp

Zie ik het nou goed? Een kinderstoeltje voor in de R8 8o

Tim, moet je ons iets vertellen wat we nog niet weten? :lol

Hij staat er weer keurig netjes bij Tim! :-)^ :-)^
Je zou de volgende keer gewoon schrikdraad erom heen kunnen zetten (wel ver genoeg van de R8 natuurlijk) met 220 Volt erop ofzo ;-)

Klopt, ik vond ook dat de Born Slippy gladder was dan de Last Touch en de Spray & Wipe, maar aan de andere kant had ik ook het idee, dat je de klei meer over de lak hoorde 'piepen' en dat gaf nu niet zo'n gerust gevoel. Je gaat dan al snel meer Born Slippy gebruiken dan dat je misschien nodig hebt.

De sprayerkop vond ik ook lastig vasthouden. Gek genoeg ging het vasthouden met m'n linkerhand (ik ben rechts) beter dan met m'n rechterhand. Tim (is links) had bij allebei z'n handen evenveel problemen.

Ziet er echt weer tip-top uit.

[offtopic]Paaltjes.. tja pff.. Ik werk op de luchthaven, daar halen passagiers ook lintjes weg (of klimmen erover heen). Als ze aan het in/uitstappen zijn via het platform. "Ja, ik wou even een foto maken van de motor dichtbij". ROT OP!!! die dingen staan er niet voor niks.[/offtopic]

Nu je het zegt Bert, de klei piepte bij mij ook iets meer dan normaal. :star
Heb dan gewoon meer gespoten, maar daar moet je dus echt een geoefende vinger voor hebben.:-p

Ben rechtshandig, sprayen met links ging het beste.
Vind het best een geinige sprayer wel, voor enkele keren per jaar je eigen wagen te doen ideaal, voor regelmatig gebruik zou ik ook een andere sprayer aanraden :ja

dat ziet er weer keurig uit! :cool

Voor je zijskirt zou je wellicht een 'underchassisnozzle' kunnen gebruiken? Zo'n 90graden hoekje voor op je hogedruklans; erg handig en effectief ook in de wielkasten.

tinus zei:
dat ziet er weer keurig uit! :cool

Voor je zijskirt zou je wellicht een 'underchassisnozzle' kunnen gebruiken? Zo'n 90graden hoekje voor op je hogedruklans; erg handig en effectief ook in de wielkasten.

Die staat hier hoog op het wensenlijstje. Fluffy had volgens mij een mooie gevonden. Ik wil er eigenlijk 1tje onder hoge druk!

Tim,
Ziet er weer goed uit! :cool
Herkende de R8 al ergens van ;-)
Had mij ook opgegeven voor show & shine, maar helaas niet gewonnen...

't blijft een beauty :love
Spray & Wipe is top voor de ramen, zou je het ook als ruitenwisser vloeistof kunnen gebruiken?
Ruikt ieg een stuk beter :-p
Ik heb voor de onderkant van auto's een tussenstukje voor de Nilfisk dat je in verschillende standen kunt zetten.
Verder verkopen ze bij Autobrite ook nog een Underbody lance.
Vraag me af of de Bottomfeeder onder je R8 past...

Shit.. zit hier op een pc zonder geluid.. njah... thuis ff naar luisteren ;) Volgens mij wordt er flink gerevt daar.

Wel jammer dat t kenteken niet geblurred is! :klap