• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi R8 Freshly Juiced!

Fluffy zei:
Spray & Wipe is top voor de ramen, zou je het ook als ruitenwisser vloeistof kunnen gebruiken?

Ik heb voor de onderkant van auto's een tussenstukje voor de Nilfisk dat je in verschillende standen kunt zetten.
Verder verkopen ze bij Autobrite ook nog een Underbody lance.
Vraag me af of de Bottomfeeder onder je R8 past...

Als ruitenwisservloeistof moet je het kunnen gebruiken. Ik denk dat je met 1:10 een heel eind komt. Ik ga het de volgende keer eens proberen :) Als mijn antivries eruit is.

Bottomfeeder, hmm hoe hoog is dat ding?

SkyBuMp zei:
Shit.. zit hier op een pc zonder geluid.. njah... thuis ff naar luisteren ;) Volgens mij wordt er flink gerevt daar.

Wel jammer van t kenteken! }:)w

Het echte revven kwam na de opmerking 'En nu gasgeven' :)

Kenteken, ach ja. Kunnen mensen lekker Carspotten :rules

En wat glimt ie mooi he!

Glimmen deed ie zekers!!!.. Schrok wel weer even toen ik die gast langs de achterkant zag lopen.. maar ja.. denk dat je dat blijft houden..

Even carspotten..en je weet het...sms 0707-skybump!..

Mijn potje SuperNatural werkt ook nog wel eens tegen ,het is niet de makkelijkste wax ,maar wel geweldig spul.
Het gene waar ik het meeste last mee heb is dat het zo wat "korrelt" ,het oppervlak in de pot blijft niet glad ,waardoor je continu van die wax bolletjes op je pad krijgt.

Fantastisch resultaat weer, ik blijf je wagen echt geweldig!

Vandaag m'n rijbewijs gehaald dussuh... ik kan een keer langskomen voor een ritje? :party ,^^

Tim zei:
Het echte revven kwam na de opmerking 'En nu gasgeven' :)

Kenteken, ach ja. Kunnen mensen lekker Carspotten :rules

En wat glimt ie mooi he!

Volgende keer een Carcleanlogo over de nummerplaat? 2 vliegen in 1 klap ;-)

Ziet er weer goed uit! Je hebt wel een ideale kleur uitgekozen. Je ziet het vuil veel minder snel en swirls zijn ook lastiger zichtbaar denk ik?

Die plakranden van lood zijn inderdaad lastig te verwijderen. Op mijn eigen velgen heb ik ze (voorzichtig) verwijderd met sticker verwijderaar.
Maar hoe zit dat? 20.000 km en dan de banden al vervangen? :lol Dat gaat hard haha!

Groeten,
Vincent

Super bak Tim! :love
En dat plaksel van de oude plakloodjes is goed weg te halen met wasbenzine. Daarna natuurlijk weer lekker insmeren met de wheelsealant :ja

Tim zei:
Als ruitenwisservloeistof moet je het kunnen gebruiken. Ik denk dat je met 1:10 een heel eind komt. Ik ga het de volgende keer eens proberen :) Als mijn antivries eruit is.

Bottomfeeder, hmm hoe hoog is dat ding?

De Mudcat/bottom feeder ook wel undercarriage cleaner heeft een clearance van 5,5 inch nodig.
Oftewel zo'n 15 cm.
Kan alleen niets in Nederland vinden.

1:10, volgens mij is mijn anti-vries zo goed als op dus ik ga het testen.

En nu weer even verder kwijlen bij het motorgeluid ,^^

stimpy68 zei:
Wat zijn dat voor lutsers??? Wat een eikeltjes zeg

zijn goeie gasten hoor. Beetje gek doen op zo'n evenement. Bleek echt een sjonnie event te zijn, maar dat weet Tim waarschijnlijk ook wel.

Tuurlijk is dat een Sjonnie evenement maar als je daarvan houdt zit je daar goed :lol