• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi RS6 Plus

Mijn vader had een S8 (D2 type II) van 2002, deze heeft mijn broer geërfd. Deze staat in een auto pyjama in de schuur. Mijn broer rijd een A6 2.7 T (C5), mijn oom heeft een A4 (B6) 3.0 TDI. En een andere neef heeft een S2 Coupe en tevens mijn ex A3 1.8 T. Mijn moeder heeft een A1 1.2 TFSI. Mijn schoonouders rijden in een Espace van '99. En nog wat VW's, Volvo's, en een tante heeft een Yaris T-Sport. En vergeet vast nog wel wat.

Jammer dat het merkimago zo verziekt wordt door die yuppen die altijd proberen met hun voorbumper je trekhaak aan te tikken. Het blijven natuurlijk wel mooie bakken.
Die RS6 Plus vind ik qua model nog niet zo heel geweldig. Vanaf de modellen met die 'sik' vind ik ze er echt geweldig uitzien.

Mooie detail :) Motorruimte niet gedaan?

Bartjebart zei:
Jammer dat het merkimago zo verziekt wordt door die yuppen die altijd proberen met hun voorbumper je trekhaak aan te tikken. Het blijven natuurlijk wel mooie bakken.
Die RS6 Plus vind ik qua model nog niet zo heel geweldig. Vanaf de modellen met die 'sik' vind ik ze er echt geweldig uitzien.

Mooie detail :) Motorruimte niet gedaan?

Nee motoruimte is niet gedaan, heb de 'guts' er niet voor.

Ik rij een Audi zoals het het hoort: ingetogen, wat weer aansluit bij het uiterlijk. Ben meer een fan van de oudere modellen. De nieuwe trekken iets teveel yuppen aan zoals jezelf ook zegt.

Ben een rustige rijder op de openbare weg, absoluut geen klever om drie redenen: ben niet de enigste op de weg, wil graag levend thuis komen, and last but not least: steenslag.

Heb een racelicentie, en mag graag over de Nurburgring rijden en Zandvoort. Dan kun je ongestoord en zonder iemand in gevaar te brengen hard rijden.

zoals het hoort :)

Als je liever niet met stromend water over een motorblok gaat kun je natuulijk ook altijd nog gewoon met shampoo of APC aan de slag in combinatie met wat borsteltjes en oudere doeken. Vooral die zwarte rand langs de voorkant kun je op die manier heel makkelijk wat schoner en dieper zwart krijgen denk ik.

Ik zal de volgende keer (als mijn neef het wil) de kappen en randen om de motorruimte ook meenemen. Als iemand het mij een keer wil leren en voor doen hoe je de motorruimte reinigt houd ik mij aanbevolen!

Wat een mooie wagen. Ben stiekum ook wel een beetje fan van Audi, een A6 station (tweedehands) staat wel hoog op mijn verlanglijstje om m'n volgende auto te worden over ruim een jaar.

Wauw, superbak! Resultaat is ook mooi.
Heb meegereden met een gewone gechipte RS6 in Duitland. Gaat zonder moeite over de 300km/h.

Wat een geweldige bakken hé, mijn pa had er ook 1 met 525PK (inmiddels total loss), liep met gemak over de 300km/h,
zelf nooit getest wat de top was maar de tuner had er meer als 320km/h mee gereden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

bakken,bak.......dit is gewoon een van de mooiste uitvoeringen van snelle Audi`s, zijn naam meer dan een bak waard ! En Paulus, je houdt toch wel de site in de gaten hè ? (www.highoctane.nl)

Bedankt mensen! :-)^ Mijn neef is zeer content met de wagen. Inmiddels heeft hij originele Plus velgen gekocht in Duitsland en de ''normale'' RS6 velgen verkocht. Die zitten nu onder een A3 1.6 :-d

De wagen is bij MTM geweest voor een extra krachtkuurtje: van 480 naar 550pk.

Ik ga zondagmiddag hoogstwaarschijnlijk het leder behandelen + tapijt reinigen met de extractor.