• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi RS6 Plus

Gisteravond na het etentje van onze trouwdag heb ik nog even een stukje gereden. Wat een power zeg :eyes Die van mij is net een SDI vergeleken bij die van hem nu.

Mooie auto's! Paulus, wat dacht je van een autofamilieportret?! :)
Ben het wel eens dat het rijgedrag van vele Audi-rijders tegenwoordig het imago van het merk sterk naar beneden haalt. Een Audi hoort ingetogen te zijn, Audi rijden ook. Niet doen wat de auto wel kan, dat straalt souvereiniteit en echte kracht uit. En wat mij betreft: hoe origineler de auto, hoe mooier.

Mijn neef is ook een rustige rijder net als ik, en als we een ons keer willen uit leven gaan we naar het circuit of naar de Ring.
Vind het gewoon fijn om te weten dat als ik een keer een auto in haal, ik genoeg power heb om dit veilig en snel te doen.

En het is inderdaad heel erg jammer dat het imago van Audi verslechtert en verloederd. Het word een beetje een Sjonnie merk.
Ik rijd Audi door mijn vader, en dat was ook een ingetogen en zeer nette man, het merk Audi paste gewoon precies bij hem. Mijn vader was gek van het design, de techniek en kwaliteit, en dat vind ik zelf ook.

En een familie portret met de Audi's komt zeer zeker. Zal hem hier dan onmiddelijk posten.
Met de RS2 en 6, en de A6 2.7T van mijn broer en de S8 van mijn vader. (is nu van mijn broer, geërfd)

Wil voor de A2 weg gaat alle drie de Sprint/RS blauwe auto's op een foto hebben. Mijn favoriete kleur :love Heb er dan even drie in bezit. En dan met heeeeeeeel veel pijn in het hart afscheid nemen van de A2 :'( . Wat kun je toch veel gaan houden van een stuk staal (ok aluminium dan) :-b

@vw-unit: Was die van je vader ook een Plus? Zie namelijk geen zwarte dakrails, grille, sierlijst achterklep en ramen. Wel zwarte pijpen. Zonde dat hij total loss is!

Jemig, vond 525pk al achterlijk onbezonnen laat staan 550pk:-b

Paulus de Boskabouter zei:
@vw-unit: Was die van je vader ook een Plus? Zie namelijk geen zwarte dakrails, grille, sierlijst achterklep en ramen. Wel zwarte pijpen. Zonde dat hij total loss is!

Neen geen plus, die begon zijn leven met 450 pk en daarom haalde die ook "maar" 525pk en
die van je neef de 550pk omdat die ze leven al begon met 480pk denk ik.
Idd erg zonde dat ding loss is, was nog in concourstaat en had nog geen ton op de klok maar
hij heb weer wat diks weeergehaald (nieuwe type A6 3.2 Quattro S-line met echt alle opties die je niet eens kan verzinnen zo overbodig) en
met een paar jaar als het nieuwe type RS6 een jaar of 4 oud is en de "kop" eraf is wil die toch het nieuwe model aanschaffen.

Sjonge,sjonge 400 tot 500 paarden!
Hoe zit het dan met de verzekering?
Is die nog betaalbaar dan?
Kan ik enkel van dromen:-"

Bij ons is het gewoon onbetaalbaar om in zo'n auto rond te rijden, niet enkel BIV (inschrijvingstax), maar ook jaarlijkse verkeersbelasting én verzekering, daar moet een normale ziel al een paar maand op een jaar voor werken, zonder 1 km te hebben gereden... Jammer voor ons, maar des te beter voor jullie dat die boliedes nog betaalbaar zijn in gebruik !

Minieken zei:
Bij ons is het gewoon onbetaalbaar om in zo'n auto rond te rijden, niet enkel BIV (inschrijvingstax), maar ook jaarlijkse verkeersbelasting én verzekering, daar moet een normale ziel al een paar maand op een jaar voor werken, zonder 1 km te hebben gereden... Jammer voor ons, maar des te beter voor jullie dat die boliedes nog betaalbaar zijn in gebruik !
23 seconden sneller:-b

Focusio, mss als we met z'n 5 een karreke als dat delen ?...
Zoals de echte 'groene' jongens doen he, auto - delen, maar dan een monsterke met 500 pk ... hihi

dat weet ik zo net nog niet hoor,jullie betalen eens per jaar wij iedere driemaanden dus.......
of per jaar voor de provincie zeeland komt dat neer op 1100 pleuro's per jaar dus.....daarbij komt de verzekering nog en het bezine verbruik detailing buiten beschouwing gelaten

Als ik het juist heb bekeken in de tabel , kost die ongeveer 2200 euro per jaar aan verkeersbelasting en 3400 euro BIV als hij 4 jaar oud is, om eerste inschrijving ... dat is dus 5600 euro enkel aan de belastingen het eerste jaar, als je eentje van 4 jaar oud koopt.