• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi S4

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Zondag hebben het "superduo" Adrie-Dennis zich kwaad gemaakt op een Audi S4 bij Carclean voor de deur.
De dealer waar de auto te koop stond dacht even handig te zijn door er een tolletje overheen te trekken met hele foute gevolgen.
De bolide was er weggebracht met een Swissvax Shield wax, niet de minste maar daar was niks meer van over.
Wat we wel hadden was, daar komt ie Danny, de ULTIEME wetlook! beter dan dit ga je het nooit krijgen:

Even wat water erop:
audis41.jpg


En voila de ULTIEME wetlook: (we hebben er even een vinger doorheen gehaald)
audis42.jpg

audis43.jpg


De hele motorkap stond gewoon onder water ;) echt 0,geen wax meer gewoon en totaal geen enkele beading.

De giften van de dealer:8-o
audis44.jpg

audis45.jpg

audis46.jpg

audis47.jpg

audis48.jpg


Behoorlijk ernstig dus we begonnen op de kofferklep met een Lake Country Light Cutting pad en SSR2.5.
Na 2 hits werd het wel minder maar de swirls bleven. Normaal gesproken zou je zwaarder willen gaan maar dat
is dus de fout die je met een harde lak NIET moet maken. Gezien de ervaringen met de rode Golf GTI en met de Almera kwam
Tim op het idee om juist lichter te gaan. We namen een zwarte finishing pad van Lake country en Meguiar's So1o pad en Pinnacle Advanced Finishing Polish dat werkte heel goed maar er bleef nog net iets zitten. Een mooi moment om de Final Finishing Polish van Menzerna eens te proberen en dat werkte geweldig!

Het is een b#tch als je het droog bufft om het eraf te halen dus het was een paar passes en klaar, geen swirls geen hologrammen met een rotary, geweldig!
De hele auto zo gedaan, de diepere krasjes bleven uiteraard zitten. Daarna de Dodo Juice Blue Velvet Hard wax getopped met Dodo Juice Purple Haze soft wax. Ramen met Glass cleaner concentrate en Meg's glass towel.
Kunstof met Poorboys Trim restoren en Swissvaxx.
Interieur gestofzuigd.

En dan nu de foto's! Dit komt inderdaad goed in de buurt van de ultieme wetlook!
audis410.jpg

audis411.jpg

audis412.jpg

audis413.jpg

audis414.jpg

audis415.jpg

audis416.jpg

audis417.jpg

audis418.jpg

audis419.jpg

audis420.jpg

audis49.jpg

audis429.jpg

audis421.jpg

audis422.jpg

audis436.jpg

audis435.jpg

audis438.jpg

audis439.jpg

audis430.jpg

audis431.jpg


En de blije eigenaar! :)
audis432.jpg

audis433.jpg


Geweldig dag mannen! Ontzettend bedankt! :)^
 
Hahahahahaha, ahum, die foto van mij :)

Ik heb de dealer vandaag even gebeld en gevraagd wat ie met mijn auto had uitgespookt. }:)w

'Ja er was iets met je motorkap, dus die heb ik even laten poeten, was het niet goed dan?' De rest van de auto was even 'netjes' gewassen daarna. ]-0

Ik denk met Dubro, want daar gaat ie zo mooi van glimmen... :roll
En mannen bedankt voor de detail! Jullie hebben me enorm uit de brand geholpen, ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om de S4 zelf te doen.

Dus: Many Thanks!
 
U R very welcome Tim! :ja
Was een plezier om zo'n schitterende auto te mogen doen! :)^ Hoewel we eigenlijk die dag een Porsche 993 zouden doen, deze ging op het laatste moment niet door, was dit een zeer waardige vervanger!

Jammer dat ie zo misbruikt was door de garagehouder :|~* Poetser...? Koekenbakker zal die bedoelen! Snap nog steeds niet dat mensen zo om kunnen gaan met een auto. }:)w
 
Tsja, en dan nog de laag stof die erop lag toen we hem weer ophaalde en de rotzooi in de auto en de dubieuze kilometerstand :no :s

De lak is trouwens bijna overal als een spiegel, niet normaal!
 
Geweldig resultaat WEER

Als je die DISO zo ziet lijkt het echt of ze de slijptol er ff overheen hebben getrokken.....
Maarre Tim; een autotje erbij? ;)
 
Jongens dit ziet er fantastisch uit..Lekker Nat:ja

Wil je zeggen dat de menzerna juist helemaal geen lange werktijd heeft..?
Of werk je hem dan eigenlijk niet volledig uit..?
 
De S4 is mijn 'oude' auto, die heb ik nog steeds naast de R8, maar hij gaat wel de deur uit hoor. Bij die dealer stond hij dus te koop!

Eerst had hij mijn achterbumper al om zeep geholpen bij het achteruit rijden, later bleek ook mijn achterlicht kapot. Naast dat hij de auto vies in de showroom had staan (niet even de binnenkant stofzuigen, nadat hij er zelf in gereden had), had hij ook dus even een tolletje eroverheen gehaald.

Tussentijds heb ik hem al een keer gedaan, want toen ik kwam kijken had hij hem even met Quik Detailer gedaan met een nieuwe 'poetsdoek', dat bleek dus een in 2en geknipt T-Shirtje te zijn. Je snapt dat op uni-zwart meteen de swirls erin stonden. Dus mee teruggenomen, helemaal behandeld, in de Swissvax Shield gezet en weer terug.

En daarna flikt ie het gewoon weer om hem naar de maan te helpen. Ik ben blij dat ik hem opgehaald heb.
 
zo te zien gaan de zaken goed bij Tim,maar dat moet ook.
en een fotootje van de men himself :)^ zie ik ook bij wie ik spullen bestel :D
 
B.K. zei:
Jongens dit ziet er fantastisch uit..Lekker Nat:ja

Wil je zeggen dat de menzerna juist helemaal geen lange werktijd heeft..?
Of werk je hem dan eigenlijk niet volledig uit..?

Menzerna is 1 pass, flip-flop en er weer af. :ja
 
nick22 zei:
zo te zien gaan de zaken goed bij Tim,maar dat moet ook.
en een fotootje van de men himself :)^ zie ik ook bij wie ik spullen bestel :D

Niet de meest charmante foto, maar het was ook even voor de lol zo gemaakt natuurlijk!

Mijn vorige zaken gingen goed, met Carclean gaat het ook goed, maar daarvan kan ik die auto's niet rijden hoor.

Wel door de verkoop van mijn 50% belang in Informatique:

www.informatique.nl
 
Menzerna is 1 pass, flip-flop en er weer af. :ja


Hmmm, niet helemaal Tim, heb het een en ander al gelezen er over.... :-" Ik zat op de goede weg in ieder geval, maar moest blijkbaar nog langer. Kijk maar eens hier
 
Sorry voor de off topic hoor...

Weet niet hoe je je op zo'n moment kunt inhouden hulde daarvoor ;) zou er zelf niet meer terug gaan maarja dat is van buitenaf gezien...
Hij ziet er nu tenminste weer goed uit.
 
sjoerdnijhuis zei:
Sorry voor de off topic hoor...

Weet niet hoe je je op zo'n moment kunt inhouden hulde daarvoor ;) zou er zelf niet meer terug gaan maarja dat is van buitenaf gezien...
Hij ziet er nu tenminste weer goed uit.

Tsja, je kan op je hoofd gaan staan, maar je bereikt er geen klap mee. Ik gebeurd is gebeurd, daar komt geen auto van mij meer te staan. Mijn energie steek ik liever ergens anders in! :party: :glaasje :grinning:
 
Dit is wel de Finishing Polish en niet de Menzerna Intensive Polish waar hij het over heeft. Die moet je uiteraard wel goed afbreken.
 
Tim zei:
Hmm ok! De fles zegt anders toch?

Eigenlijk zegt de fles helemaal niets, alleen dat je van links naar rechts moet werken en niet alle kanten op. Dat is eem nadeel van de flessen, de info minimaal. Ga van de week nog wel even op verder onderzoek uit. :cool:
 
Glimt weer mooi, zelf vindt ik de nieuwe neus van audi mooier dan dit.
Tim je gaat er wel steeds op voor uit qua auto's TOP hoor. Je werkt er hard genoeg voor natuurlijk.
 
Tim neem aan dat je het tegen mij had;)
Snap idd dat je die auto al had dus vandaar je gaat er op voor uit van S4 naar R8.
Maar waarom zeg je dat het jou auto is als hij bij de dealer te koop staat volgens mij is hij dan toch van de dealer.
 
Je staat er leuk op hoor Tim, je bent IRL een leuke joviale vent en dat straal je op de foto ook uit.

Ik heb de Audi vanmiddag gezien, bloedmooie bak en die glans is gewoon griezelig. Je hangt boven die motorkap en het is net een spiegel.
Bizar! Maar wel heel mooi. Van de krassen zie je niks meer.

Ook de Almera nog bewonderd. Eigenlijk is iedere auto prachtig als je hem goed poetst.