• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AUDIA8 stelt zich voor

AUDIA8

Detailing rookie
23 jun 2008
4
0
Hallo allemaal,

Ik ben Xander en ben net 17 geworden. Sinds ongeveer een jaar ben ik erg geinteresseerd geraakt ik het poetsen van autos! Omdat ik zelf nog geen auto hebt zijn meestal de auto;s van mijn ouders het slachtoffer! Ik zal ze even voorstellen:

Mijn vader is al jaren totaal audi gek en is ondertussen aan zijn 4e a8 begonnen. Het is een 4.2L

Mijn moeder geeft een stuk minder om autos en rijdt in een Saab 9-3 TURBO cabrio

Hieronder even een foto van de 2 beestjes:
Afb145x.jpg


Afb144x.jpg


Ik hoop hier de nodige informatie op de doen!!

Groeten,

AUDIA8
 
Hoi Xander.
Welkom op het forum.

Je hebt in iedergeval leuke poetsobjecten om mee te oefenen totdat je je eigen auto hebt.

Succes met het inlezen en uiteraard staat er hier een groot team klaar om je te helpen wanneer je er niet uit komt.

Joost
 
Ik zeg "Whoooow!!!" wat een duo!

En jij zegt dat je moeder een stuk minder om auto'd geeft? 8-())
Een 9-3 TURBO cabrio is niet bepaald een auto die je op elke hoek van de straat tegenkomt... maar is idd wél een dankbaar object om te detailen :ja
 
Welkom! Ik waste op jouw leeftijd ook altijd de auto van m'n vader maar die had een Golf en een Astra.
Toch wat minder spectaculair om te poetsen.

Mooie wagens! En je kan maar beter flink geoefend hebben voor als je je eigen koets hebt. Duurt vast niet lang meer ;)
 
Welke hier.

Mooi wagenpark ;)

1 voordeel als je het oppervlak van de A8 gewend bent om te poetsen dan
ben je waaschijnlijk snel klaar als je je eigen auto eenmaal hebt ;)

Die zal ongetwijveld minder plaatwerk oppervlak hebben ;)
 
Welkom...
Leuke opmerkingen over je moeder: Ze geeft minder om auto's, dus die rijdt een mooie cabrio! :grinning:
Super mooie wagens... Nog 1 jaartje en je mag zelf sturen! :party:
 
Hoi Xander, welkom hier.

Als je 18 bent en je hebt net je rijbewijs gehaald, welke zou je dan als eerste mee willen nemen? De Audi? Of toch de Saab lekker met kapje naar beneden?
 
Heeey Allemaal, bedankt voor de reacties :D

Mijn fiets staan niet op de Foto:p

Indd als je begint met het poetsen van de audi kan wel wel een hele week uittrekken, hij heeft zo ongeloofelijk veel plaatwerk en dat komt helemaal omdat het ook nog de langewielbasis versie is!

Als ik 18 ben denkik dat ik lekker in die Saab van me moeder ga rijden want die A8 is niet echt om voor een jongen van 18 in te rijden:p
 
Voor de liefhebbers heb ik nog een aantal fotos!
Afb147.jpg

Afb154.jpg

DSC01349.jpg

Afbeelding014.jpg

P1010054X.jpg


En dan nog een fototje van voor de fabriek waar wij hem opgehaald hebben:
P1010052x.jpg


P1010053x.jpg