• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse - Finale Detail Spray - 500ml

inge

Detailing addict
26 nov 2012
928
65
Ben benieuwd of deze spray er ook in navulling is of gaat komen net zoals bijvoorbeeld bij PB QD+ daar 500 ml nogal "vlug" op is. Dat zou ik erg fijn vinden.

Auto Finesse Finale bestaat in 5liter verpakking als onderdeel van de pro-lijn. Momenteel niet bij CC verkrijgbaar.

Grote fan van de AF producten:-p? Ik ben er zelf ook heel tevreden van.

Dat is dan mega jammer.

Weet jij toevallig wel waar hij te verkrijgen is in de 5 liter variant? PBtje?

Je zou Tim / CC ook gewoon kunnen vragen of ze hem willen en kunnen meebestellen ?
Gebeurd met de 5 gallon's spray en wipe ook op verzoek.

Is 5ltr onverdunde spray niet heel veel? Weet niet wat de mengverhouding is, maar blijft product dan niet te lang staan waardoor het 'over datum' gaat?

Niet bepaald, deze producten zijn ontwikkeld voor een houdbaarheid van langer dan 3 jaar (volgens James van Auto Finesse). Ook de verpakking waar het product in zit is daarop afgestemd.

IbizaSigno;321578 zei:
Is 5ltr onverdunde spray niet heel veel? Weet niet wat de mengverhouding is, maar blijft product dan niet te lang staan waardoor het 'over datum' gaat?

Sowieso is de Finale ready to use, dus wat er in een 5ltr verpakking zit kan rechtstreeks gebruikt worden.

MeanMachine;321566 zei:
Auto Finesse Finale bestaat in 5liter verpakking als onderdeel van de pro-lijn. Momenteel niet bij Carclean.com verkrijgbaar.

Grote fan van de AF producten:-p? Ik ben er zelf ook heel tevreden van.

Klopt, maar op korte termijn verwachten we deze verpakkingen niet. Het merk groeit zeker in populariteit, maar te weinig om grootverpakkingen voor in te kopen.

Dat is best wel heel erg jammer. Maar wie weet in de toekomst...