• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto met de hand wassen Amersfoort

Was inderdaad echt geen onaardige kerel! Ben er wel eens langs gegaan om een praatje te maken. Hij was misschien wel meer een 'poetser' dan sommigen van hier.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en tamer
@tamer,

Als je pretendeert een profi detailer met een bedrijf te zijn en van een forumlid zijn auto gaat doen en je verprutst het en weigert/schuift het van je af om het op te lossen, dan ben je in mijn ogen echt een dikke 0, nul, zero, loser eerste klas. Wel je klauwen ophouden en dik geld cashen maar oplossen ho maar.

En bij de eerste de beste tegenslag gooi je de handdoek in de ring....

200.gif


En dat @RoyR het wél voor elkaar krijgt als een hobby detailer zegt toch al genoeg?


En die titel Detailing Guru van hem mogen ze wat mij betreft veranderen in
Detailing Prutser
of in Disaster of Bling
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel eens langs gegaan om te kijken naar zijn ruimte en een praatje te maken. Volgens mij had ie het er toen ook over dat hij weer moest verkassen over een aantal maanden, dus het kan ook best zijn dat hij is gestopt omdat ie geen betaalbare geschikte plek meer had.