• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto wassen in de vrieskou?!

Was alleen bij temperatuur boven nul. Met vorst in de grond lekker naar de wasbox grit guard emmers vol met sop en schoon water en dan gewoon daar even de hogedruk gebruiken en afdrogen en klaar. Niet te uitgebreid.
 
Nou ik had m'n auto gewassen... vandaag de weg op geweest en ben weer terug bij af!

Wacht nou gewoon tot het voorjaar: tjilpende vogels, uitlopende bomen / planten, heerlijk ochtend-zonnetje, uiteraard geen vorst, geen vervuilde wegen, enz......:heart_eyes:
Als het goed is heb je een winterbestendige beschermlaag op je wagen(s), dus waarom al die moeite doen om je wagen er pico-bello eruit te laten zien, als die na no-time weer vies is! :sob::sob:
 
@Kees-sw Ik denk toch dat het beter is voor je wax als je regelmatig de zooi eraf wast. Maar ik geef toe dat het toch een stuk fijner wassen is als je je handen kan voelen.
 
Nou ik kom nog wel eens in Den Helder met uitzwaaien/verwelkomen enzo en kom je ook wel eens op zo'n schip, die stinken joh! Van machinekamer tot de vertrekken, van de kombuis tot de stuurhut is overal hetzelfde! :joy:

Tja, In de machinekamer ruikt het naar diesel en vet, in de slaapverblijven kan het inderdaad aardig stinken na een avondje stappen, in het kombuis ruikt het heerlijk tenzij ze trassi gebruikt hebben voor de blauwe hap en op de brug ruikt het meestal naar de parfum van die knappe officier van de wacht...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Een doorn in het oog, maar wassen?
Nee... nog niet :mask::sun:
 

Bijlagen

  • IMG_4889.JPG
    IMG_4889.JPG
    205,3 KB · Weergaven: 257
  • IMG_4888.JPG
    IMG_4888.JPG
    274,4 KB · Weergaven: 234
Goed maar wel voorzichtig de rubbers droogspuiten met perslucht, daarna invetten met wat siliconenspray.