• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Winter klaar maken, wat doen jullie?

Nog andere winter banden naast de M+S (Mud en snow) banden?

Ja, de echte winterversie van Pirelli, naast deze.
Enigszins overbodig zou je denken, maar de auto is op de pure winterbanden geleverd en da's met dit weer niet zo handig. De zomerversie van de 235/60 18inch is in mijn geval de M+S versie. Buiten de gebaande paden, is dat wel handig kan ik je zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
wat betreft de poetserij zijn er vele die mij nog zat kunnen vertellen.. maar wat banden betreft.. rij al jaren op winter nokian banden, beide taxi's en beide privé auto's zal ook niet zo snel meer overstappen naar een ander merk.
 
Wat ik me afvroeg zou een laagje reload of cure nu even goed beschermen als een wax?Heb namelijk eind augustus me auto in de wax gezet en die gaat niet de hele redden en weet niet of ik nog een kans krijg om een nieuw laagje wax er op te doen,en heb reload staan en deze heeft bij mij ook ongeveer een standtijd van 2 maanden
 
Je kan je wax prima bijhouden met dat soort spulletjes.
Maar of je de hele winter daarmee doorkomt ligt aan veel meer factoren.
 
Ja oke maar bv tegen vogelpoep zou het dan veel uitmaken of er op een auto die gepolijst is of daar een wax of alleen reload of cure opzit