• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autobrite supa snow foam, niet meer te koop?

Blinque

Detailing addict
21 nov 2013
344
65
47
Geloof dat ik iets mis in de shop, waar is de autobrite supasnow foam gebleven?
Weet niet of het gemist heb maar voor mij is dit plotseling, heb pas nog 5L besteld.
Iemand die er meer van weet misschien:weetniet

Autobrite foam is uit ons assortiment, dus het klopt dat je deze niet meer terugvindt.

pH neutrale alternatieven zijn:

Valet Pro Advanced Neutral Snow Foam (1 en 5 liter)
Monello Artico Magico (5 liter)

He get!
Ik wilde net Autobrite - Magifoam - 1000ml bestellen!
Maar is die Monello ook net zo goed?
Een vergelijkbaar testje zou mooi zijn.......

Hoi Geitekaas, er is wel een test tussen een testversie van Monello en een paar andere.
Beste is om zelf even te kijken wat je er zelf van vindt.. ga je nu nog met dit weer foamen? ,^^

Och, waarom niet? Ik heb afgelopen weekeinde mijn motor in de schuim gezet en ergens deze week gaat de Volvo in de klei en was dus eerst foamen ja:-)

R1150GS (BMW)
Vanavond een paar uur bezig geweest de koffers te APC-en en daarna in de Revive. Staan er weer mooi bij.
Ach, het houdt me bezig en het is heerlijke afleiding na een lange dag.

En jij?

Geitekaas;347705 zei:
R1150GS (BMW)
Vanavond een paar uur bezig geweest de koffers te APC-en en daarna in de Revive. Staan er weer mooi bij.
Ach, het houdt me bezig en het is heerlijke afleiding na een lange dag.

En jij?

worthless.gif