• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autofinesse Lather Shampoo....

Zoals gezegd is de hoeveelheid schuim die een shampoo produceert totaal onbelangrijk, maar als je als fabrikant
je produkt Lather (='schuim') noemt, verwacht ik eigenlijk toch wel een flinke berg schuim ;)

Net als bij veel detailprodukten is de keuze van shampoo's erg subjectief. Ieder zijn keus en wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet.
Voor mij is Born To Be Mild dé shizzle en alle andere shampoo's die ik heb of heb gehad, worden daarmee vergeleken.
Wat dat betreft vind ik Lather een stuk minder fijn werken.
Mijn buurman zal blij zijn dat ik BTBM in huis heb. Zo af en toe krijgt hij eens een restje shampoo van me.
Vanavond gaat er een halve fles Lather over de schutting...
 
We hebben nog 5 flessen van 1000ml met de oude formule.

Op=Op! Weg=Pech!
Wordt zeker een collectable! :)_[]
 
Ik weet dat dit een oud topic is, maar het leek me niet nodig om een nieuwe te openen.

Kan iemand mij vertellen of er sinds 2012 iets is veranderd aan de AF Lather? In 2012 was de nieuwe versie kennelijk geen succes.
Ik sta op het punt om een nieuwe shampoo te kopen en over deze shampoo hoor je niet zo veel, maar AF maakt doorgaans best goede producten en de prijs van deze shampoo (53 euro voor 5 L) is best aantrekkelijk.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Phoe, wat ik me herinner was de shampoo niet echt speciaal...
Niet heel glad qua verwerken, maar ook niet heel slecht ofzo...
 
Ik heb de vernieuwde versie gehad en vond deze niet spectaculair goed of slecht.
Heb daarna niets meer over een nieuwe versie gehoord of gelezen.
Voor de prijs is de Wolf's Chemicals White Satin onverslaanbaar, ook te krijgen in 5L.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's