• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoglym Multiwash TFR gebruikers test

Mooi filmpje! Zal hem straks nog een keer kijken op de PC, zit nu in een restaurant op mijn telefoon te kijken, haha!

Die trafficfilm zoals in het filmpje, die blijft ook achter wanneer ik een auto met Artico Magico foam (1:10) op Mohs + Booster.



Greetz
 
Zoals ik al zei, een coating is anders. Daarbij probeer ik in ieder geval niemand te overtuigen en al helemaal niet te vergelijken met foam. Zoals ik ook al eerder zei het zijn twee verschillende Pre-washen.

Rupes en Fles is ook niet het zelfde, maar beide polijstmachines. Appels met Peren vergelijken.
 
@tembaco - Ooh, maar ik probeer ook niemand te overtuigen, hoor. :p Ik snap dat er verschil is tussen prewashes, maar als ik met Artico Magico (FOAM) vervuiling los kan weken en met TFR (FOAMLANS/DRUKPOMP) net zo goed, dan zie ik ze juist weer als gelijken. (Als beiden LSP-safe zijn)

Bij foam is een ''voordeel'' dat vervuiling ook afgevoerd word. Echter vind ik dit wel meevallen en blijft er na afspoelen ook regelmatig een vuil-laag achter. Zou de TFR net zo goed zijn als, of zelfs beter dan, een duurdere foam, dan ben ik al snel om.

Ook bij coatings merkte ik op dat zowel foam als prewash een trafficfilm kunnen achterlaten.



Greeetz
 
@Dibbuz kan je deze TFR nog bestellen want zie dat hij niet meer bestelbaar is :)
Het was bedoeld als eenmalige inkoop. Want voor ons is het een lastig product in de zin van:

1) Grote verpakking, lastig op te slaan en lastig te verzenden
2) In verhouding tot het formaat van de verpakking een erg lage verkoopprijs, waardoor het voor ons lastig is om dit product rendabel in het assortiment te houden
3) Te specifiek product qua omloopsnelheid
 
  • Leuk
Reactions: Stephan
Afgelopen vrijdag heb ik de TFR geprobeerd.
Na alle positieve ervaringen was ik wel benieuwd naar de werking van dit product.

Van de Zymöl Titanium is niet veel meer over, niet gek na dik 4 maandeno_O

Ik heb ongeveer 40ml TFR aan 1 liter water toegevoegd en met een pompsprayer op een droge auto aangebracht.

In de wasbox heb ik alleen het "afspoelprogramma" gebruikt, dus met een goede hd reiniger zijn betere resultaten haalbaar lijkt mij.

Voor;
Bekijk bijlage 93458 Na;
Bekijk bijlage 93459 Voor;
Bekijk bijlage 93460 Na;
Bekijk bijlage 93461 Voor;
Bekijk bijlage 93462 Na;
Bekijk bijlage 93463
Bedankt @tembaco

En....Tevreden? Of teveel verwachtingen?
 
Ik heb zojust ook een 5L can besteld. Ik ben zeer benieuwd!
P.S. Ik ben voor de eerste keer vreemd gegaan van carclean.... Vind ik niet leuk...
 
Vorige week geprobeerd om te testen, maar bleek dat me pompspuit een kleine scheurtje had in de bodem.
Toen alleen maar foam als pre-wash gebruikt.
Zit inmiddels ook een nieuwe waxlaag op zal het er binnekort op testen.
Lees veel positieve reacties echt een topproduct.
 
Ik heb het vandaag ook weer gebruikt, ditmaal op de A6 van m'n vader. Hij was twee keer op en neer naar Zwitserland gereden, dus er zat genoeg zooi en zout op, maar door het goede weer was de voorkant ook alweer een laatste rustplaats voor vele vliegjes.

Ik heb als eerste de onderste delen en spiegels ingespoten met de AutoGlym, daarna gefoamed met ValetPro Advanced Neutral Snowfoam en toen afgespoten met de HD. Alle vliegen waren verdwenen, evenals het overgrote deel van de andere vervuiling.

Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker.
 
Ik heb het vandaag ook weer gebruikt, ditmaal op de A6 van m'n vader. Hij was twee keer op en neer naar Zwitserland gereden, dus er zat genoeg zooi en zout op, maar door het goede weer was de voorkant ook alweer een laatste rustplaats voor vele vliegjes.

Ik heb als eerste de onderste delen en spiegels ingespoten met de AutoGlym, daarna gefoamed met ValetPro Advanced Neutral Snowfoam en toen afgespoten met de HD. Alle vliegen waren verdwenen, evenals het overgrote deel van de andere vervuiling.

Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker.
Zat er nog iets van bescherming op de auto? Zo ja was die er ook nog na het gebruik van de TFR? Ik was gisteren namelijk best wel verast dat met een verhouding van 1:25 nog steeds een waxlaag aanwezig was. Of althans er was beading.
 
Zat er nog iets van bescherming op de auto?

Toen ik de auto voor het laatst heb behandeld een week of 4 geleden heb ik Bathe+ gebruikt. Dat was nog wel enigszins zichtbaar, maar natuurlijk niet echt denderend meer. Ik heb dus geen idee wat het doet met een wax of sealant, want op onze eigen auto zit een coating.
 
Ik heb als eerste de onderste delen en spiegels ingespoten met de AutoGlym, daarna gefoamed met ValetPro Advanced Neutral Snowfoam en toen afgespoten met de HD. Alle vliegen waren verdwenen, evenals het overgrote deel van de andere vervuiling.
Dus hoe weet je nou of de TFR zijn werk deed, of was het de Snowfoam, of een combi van beide of was de HD ook genoeg geweest? :p
 
Erg fijne review, leuk om te lezen. Zo zie je maar weer imo dat producten als autoglym, valet pro toch fijne no nonsense producten zijn die het nog steeds goed doen bij de opkomende merken ;)
 
Toch maar eens die AG tfr proberen. Jammer dat je zoveel ineens moet kopen. Is er niet iemand die een beetje wil verkopen zodat ik het een keer kan proberen?

Heb nog 4 liter snowfoam staan