• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoglym Multiwash TFR gebruikers test

Jongens prachtig aanbod. Helaas niet echt in de buurt :worried: anders had ik zeker gebruik gemaakt van het aanbod.

Toch maar vaker gaan foamen de komende weken.... mooie reden om de TFR ervoor in de plaats te nemen ;)
 
Autoglym Trf is in nog grotere verpakkingen (25 en zelfs per 200 liter) te koop en ook nog in verschillende sterktes.
Per 25 liter (nog enigszins op te delen) zag ik het spul al staan voor 63 euro bv.
 
Ik ben ook wel benieuwd naar deze Multiwash.
@Ric325i ik zag ze ook in diverse grote verpakkingen en verschillende sterktes.

Er staat bij de Autoglym Multiwash TFR:
  • Biologisch afbreekbaar.
  • Voorheen Powermax3, is een multifunctioneel product, een product dat door z'n geweldige resultaten, de concurrentie op afstand houdt.
  • Niet bijtend, biologisch afbreekbaar, op waterbasis, milieu-, voertuig-, en gebruiksvriendelijk.
  • Ook geschikt om oude wax-lagen te verwijderen
Voor de wax laag verwijderen wordt een sterkere dosering gebruikt zeker?
 
Wat ik zag is de Trf in de varianten:
Multiwash
Advanced (regular strength)
Advanced (super strength)
Heavy duty (super strength)
In 5lt ,25lt en 200lt
 
Dit gekopieerde stukje stond onder de variant waar we het over hebben in dit topic, vandaar.

Bij de heavy duty staat dit vermeld:
  • Zeer krachtige detergent voor het verwijderen van verkeersaanslag, olie en vetten van de carrosserie van voertuigen
  • Op de juiste wijze verdund kan het tevens worden gebruikt op kleinere voertuigen.
  • Ook geschikt om wax-lagen te verwijderen.
  • Product niet laten opdrogen, afspoelen met ruim water (hoge druk)
  • Niet gebruiken op gepolijste ongelakte lichtmetalen of chroom en meerdelige wielen
Bij de avanced staat:
  • Krachtig vuil afdrijvend detergent voor een glanzend eindresultaat op elke voertuig carrosserie.
  • Hoog schuimende formule voor het reinigen van vrachtwagens, personen- en bedrijfswagens, motordelen en vrachtwagenzeilen
  • Verwijdert snel en veilig verkeersaanslag, olie en vet.
  • Is veilig te gebruiken op nagenoeg alle carrosseriedelen
  • Heeft een aangename lemon soda geur
Is er misschien optie van groepbuy ofzo?
 
  • Leuk
Reactions: VWGeak70
Klopt. Maar de Multiwash TFR (in dit topic) tast de LSP nog niet aan met een mengverhoudig van 1:25. Het is een voorwas geen Pre-wax cleaner.

(Soort van groupbuy) is geweest bij CC. Was meer wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
 
Ik denk dat ik vanmiddag ook maar vreemd ga!.. Aangezien CC mij niet kan geven wat ik nodig heb. :yum

Ik zit alleen heel zwaar te twijfelen om niet meteen voor de 25L te gaan :confused:.. Of misschien toch maar eerst de 5 liter proberen.
 
Met 5L kan je al een jaar vooruit verwacht ik. Ik zou eerst eens een 5L proberen denk ik.... Ik heb al meerdere keren gebruikt en er is bijna nog niks uit de can
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
5 liter heb je inderdaad meer dan genoeg aan voor komende tijd. Als je het gebruikt voor het wassen en die verhouding van circa 1:32 aanhoudt. Dan gebruik je slechts 30 ml per keer ongeveer en kun je dus makkelijk een jaartje mee vooruit. Zelfs als je het gebruikt voor velgen, interieur etc in sterkere verhouding zoals aangegeven op de verpakking.

Ik had navraag gedaan wat 25 liter kost om het dan te verdelen onder de forumleden, maar ben nu ook eerst voor 5 liter gegaan om te proberen. Als er meer gegadigden zijn dan zou ik het best wel willen regelen als CC daar mee akkoord gaat enzo.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
@Zluytr , gezien je redelijk in de buurt woont (Den Helder volgens mij en ik woon in Heerhugowaard).
Ik heb zo'n vaatje staan dus als je de helft wilt overgieten, geen probleem...

Greetzzz Danny
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dat vind ik erg tof van je Danny!

Maar ik heb net zelf 5L besteld. want na een beetje rekenen besef ik me ook wel dat ik met 60 wasbeurten best even vooruit kan :)
 
  • Leuk
Reactions: Jdb en tembaco
Sinds vandaag ook in het bezit van deze AG Tfr. Een 25liter verpakking dan wel, had een mooie deal. Komende zaterdag eens proberen...twijfel alleen nog of ik een pompsprayer of de Monello lans zal gebruiken of misschien het Nilfisk opzetpotje, wat is de voorkeur van o.a. Bovenstaande gebruikers?
Bij het opzet potje en de foamlans zal de mengverhouding natuurlijk gokken blijven...
 
@Altos dan kun je wel tijdje vooruit, haha.
Ik heb zelf met pompsprayer gedaan, werkt prima!
Heb pompsprayer van liter, 30ml tfr/970ml water. Dus verbruik is minimaal:innocent:

Vandaag beide auto's er weer mee gedaan, zat laagje modder op van de landweggetjes :oops:.
Sprayen, wachten en erna afspuiten, wassen was erna weer een makkie:rolleyes:.
 
  • Leuk
Reactions: Altos