• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Badges

Zluytr

Detailing guru
25 nov 2014
3.647
193
42
Ik heb soort van suggestie voor de heren van CC (@Tim @Dibbuz)

De laatste tijd hebben jullie weer een paar "tester of bling" badges uitgedeeld.

Naar mijn mening best leuk en geeft een beetje kleur aan het forum.

Nu hebben jullie als een paar keer een "master of detailing" en een "polish battle" gehouden. (vergeef als ik de naam verkeerd heb)

Zou het niet leuk zijn als de winnaars daarvan ook een soort badge krijgen?

Lijkt me toch wel mooi een beetje erkenning voor die mensen. Vooral de "king of detailing" is iets waar heel hard voor gewerkt is, en het lijkt me geen ongelukje dat de zelfde man (terecht) 2x op een rij gewonnen heeft. (credit where credit is due)

Je krijgt hier wel een soort titel naar de aantal berichten die je post. Maar een badge voor een prestatie lijkt me ook wel op zijn plaats.

Anyway, just my 2 cents... Maar mij leek het wel grappig!
 
Leuk idee, sta hier ook wel volledig achter. Geeft inderdaad een gevoel van erkenning. Die badges Zijn dan leuk verdiend, denk dan ook dat sommige expert zijn in wetsanden of werken met rotary. Andere hebben weer veel ervaring met een merk etc
 
Goed idee.
Kunnen jullie mij dan ook meteen een paar plaatsen terugzetten?
Ik vind mezelf namelijk nog geen Guru haha.
 
Goed idee.
Kunnen jullie mij dan ook meteen een paar plaatsen terugzetten?
Ik vind mezelf namelijk nog geen Guru haha.

Ben laatst ook "chief" geworden. :rolleyes: Op grond waarvan weet ik niet. (punten, denk ik) "Addict" voelde wel oke...
Maar on topic: Goed idee! Zeker voor de genoemde winnaars van wedstrijden en zo.

Titels krijg je aan de hand van geplaatste berichten. Dus of je nu 100 Serieuze berichten plaatst of 10000 onzin reacties plaatst dat ziet de computer niet.
 
Ik vind guru voor 95% wat over de top, maar daar doelde ik niet op ;)

Maar een ""winner polishbattle 2017" label net al sommige nu de tester of bling hebben, dat moet toch kunnen.
 
"Grootste Pet" , "Beste Bontkraag" :p

De labels geven een leuke touch, maar ik heb al een aantal PB's gehad van mensen die dachten dat ik als "Guru" een volwaardig detailer was en een lijst aan vragen hadden. :p

+1 @Zluytr
 
Er is trouwens een verschil tussen een forumrank en een badge.
Een rank is afhankelijk van punten (en ja, dat wordt deels bepaald door het aantal posts, of het nou nuttige posts zijn of niet).
Een badge wordt aan één of meer personen toegekend door een admin. Het verschil is ook duidelijk te zien.