• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bakker stelt zich hier even voor.

Ik heb ook een afgekeurd model. Werkt gewoon prima. Heel affentoe wil die uitvallen bij het opstarten door de trillingen. Maar ik kan ermee leven.
 
  • Leuk
Reactions: Bakker
Ja ik lees ook veel reviews eronder dat ze er helemaal geen problemen mee hebben en helemaal niet uitspringt. Maar zal je net zien tref ik 1 die het wel doet. En ik weet als die uit springt af en toe dat ik mij er toch echt aan ga ergeren dus durf de risico niet te nemen om een afgekeurde te bestellen. Anders zeker wel gedaan want het is wel een leuke prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: TWA en RoyR
Het is inderdaad rommel wat Stipt verkoopt, dus dat zou ik lekker laten staan. Hier op het forum zijn veel startershandleidingen te vinden en ook in de webshop staan veel setjes voor beginners.
Is dat echt rommel wat Rick verkoopt? Ik moet zeggen dat het spul wat hij in zijn filmpjes gebruikt een goed resultaat geeft. Omdat hij zelf afvult kan het zomaar zijn dat het sterker geconcentreerd is wat hij verkoopt. Ik heb nul ervaring met zijn producten en vind deze ook best prijzig, vandaar dat ik aansla op de term rommel. Waar blijkt dat dan uit? En is alles rommel, of bepaalde producten?
 
Weet niet of het rommel is of slechter is, heb inmiddels na dat ik de dap evo plus had aangeschaft nu tijdje terug toch ook de stipt stp1000 er bij aan geschaft en moet zeggen merk geen verschil eigenlijks. Ook heb ik nu een hele lijn van stipt aan poets en schoonmaak middelen thuis staan en die bevallen ook prima. Denk dat het ook beetje is van wat ben je gewend misschien of waar liggen je eisen en moet zeggen dat ik over de service ook wel tevreden ben. Dus bestel zoal uit de carclean shop als uit de de stipt shop ligt er net even aan wat ik nodig heb en waar ik het beste ervaring mee heb.
 
  • Leuk
Reactions: MDP
Op marktplaats staat nu een set van Cartec te koop. Dan heb je gewoon de stipt spullen. Maar dan voor een fractie van de prijs!
Is gewoon identiek namelijk.
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse
Weet niet of het rommel is of slechter is, heb inmiddels na dat ik de dap evo plus had aangeschaft nu tijdje terug toch ook de stipt stp1000 er bij aan geschaft en moet zeggen merk geen verschil eigenlijks. Ook heb ik nu een hele lijn van stipt aan poets en schoonmaak middelen thuis staan en die bevallen ook prima. Denk dat het ook beetje is van wat ben je gewend misschien of waar liggen je eisen en moet zeggen dat ik over de service ook wel tevreden ben. Dus bestel zoal uit de carclean shop als uit de de stipt shop ligt er net even aan wat ik nodig heb en waar ik het beste ervaring mee heb.
Fair enough. Ik lees wisselende ervaringen maar ook een hoop kritiek op basis van 'horen zeggen.' Omdat een polijstmachine toch wel een forse investering is denk ik toch dat ik voor het 'oude vertrouwde' ga en bij CarClean mijn bestelling plaats. Iets in mij zegt, doe maar niet bij Stipt.