• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BandenSmoker stelt zich voor

BandenSmoker

Detailing rookie
13 jun 2008
51
0
Goeieavond allemaal..

Ik ben Tom, 14 jaartjes jong en woon in de mooiste stad van Nederland, namelijk Maastricht.:grinning:

Tijdje terug me gaan verdiepen in detailen en zo op deze site terecht gekomen. En van het één komt het ander en gisteren is m'n eerste pakketje afgeleverd. Daar komt tzt ook nog wel een topic van.,^^

Volgende week eerst 10 daagjes weg, en dan kan het (detail)feest beginnen. Mijn ouders zijn nog niet overtuigd, maar dat komt nog wel.:)_[]
 
Beter laat dan nooit :zzz:

Welkom BS, en nou snel die auto van je ouders onder handen nemen




Maastricht de mooiste stad van Nederland..............gelijk heb je :ja
 
Na de vakantie pas, anders vrees ik dat mijn moeite voor niks is omdat de auto in de garage moet.,^^

Je mag best komen helpen als je wilt.:D
 
Welkom Tom...

Jong geleerd, oud gedaan.....

Wel leuk dat je stelt dat je je op internet aan het verdiepen was in detailen en als gevolg daarvan op deze site terecht kwam.
Dan zullen we ( en zeker Tim met z'n mensen ) toch wel wat goed doen :D
 
Welkom bandensmokertje.. Leuke naam trouwens! Als je vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen! :)
 
Ik heb toevallig deze week nog een rode astra station uit 2005 opstaan die helemaal dof is uitgeslagen. En 3 busjes die met graffiti zijn beklad. Weet alleen nog niet wanneer ik deze ga doen. Waar uit maastricht kom je precies?