• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Basis Pakket voor de beginner + Stappenplan (21-03-2017)

Ga ik de Spiderpad en S3 toch maar op m'n lijstje zetten. Wat raden jullie aan op de DAP, 5" of 6"? Ik heb nu alleen maar 5,5" pads, dus ik weet niet wat het handigste is...
 
Niet dat ik weet. Wat gebeurde er?

Ik veranderde wat tekst aan het begin van de post, sloeg het op en niks aan de hand. Ging daarna verder met bewerken en sloeg het na een tijdje opnieuw op. Daarna weer verder met bewerken en sloeg het op, maar toen was alles ineens van het padje. :p
 
@Tim - Ik zal waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen en dat is niet een ramp. Ga er wel weer voor zitten, dus dat komt wel goed.

Maar... Wat veroorzaakte dit geneuzel? Misschien verstandiger om de lijst over meerdere posts te verdelen? (En dit topic verwijderen)
 
Denk dat er een update is geweest ofzo
Dat als je officiële benaming noemt er automatisch een link onder komt
Nu heb je er niks meer aan