• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beadmaker ‘s winters spotty curing

Raphie

Detailing guru
7 dec 2018
131
105
Gisteren weer eens met Beadmaker aan de gang gegaan, gisteren in de zon was alles superstrak en glad, maar na een nachtje curing en beneden het dauwpunt, is het weer één grote mistige veegbende met spots. Met wax heb ik nooit dit probleem. Zomers als de temp hoger is en de luchtvochtigheid lager met Beadmaker ook niet. Maar beneden de 15gr is Beadmaker echt ruk. Zijn er alternatieven die net zo snel werken maar ‘s winters wel gewoon goed curen? Had me gisteren weer laten verleiden tot een snelle top-up, maar nu dus weer dubbel werk :D had beter moeten weten, want dit is niet de eerste keer. En ja BM aangebracht met schone doek, door op de doek te sprayen ipv direct op als per instructie bij lagere temps.
 
  • Verbluft
Reactions: schaef en RoyR
Was van plan om hem ook een keer te bestellen vanwege de lovende reviews.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
 
Ik gebruik van Nanolex de SI Finish en de gewone Finish, van Stjanargloss high gloss laatst gekocht, en heb de Gyeon ceramic detailer en Cure staan en die werken naar mijn weten allemaal perfect. Heb laatst eens een proefje gedaan en de Nanolex Finish voelt het gladste aan.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR

Vergelijkbare onderwerpen