• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginner met polijsten

Hozhin

Detailing rookie
30 jul 2020
1
2
Goeienavond,

Ik heb pas mijn eigen poetsbedrijf geopend. Daarin heb ik zowel interieur als exterieur reinigen bij toegevoegd. Nou heb ik gewoon echt heel veel vragen over het polijsten.

ik heb veel bedrijven die hun auto's komen brengen die hoeven dus niet extreem gepolijst te worden alleen licht wax laagje erop voor de glans.
op welke stand kan ik dat incasseren met de Vonroc polijstmachine? ik gebruik normaal tussen de 3 en 4. Moet ik ook welke sectie van de auto nieuw poetsmiddel op mijn pad doen of kan ik met 1x creme de gehele auto doen?

graag zou ik dus willen weten:

welke stand het beste is om een waxlaag aan te brengen en hoe vaak ik mijn pad moet insmeren

met vriendelijke groet,
Hozhin
 
tenor (14).gif
 
Welkom op het forum. :)

Je hebt een poetsbedrijf en daar in-exterieur reinigen bij toegevoegd. Wat deed je vóór deze toevoegingen dan?

Je hebt enorm veel vragen over polijsten, maar wat zijn die vragen dan?

Je hebt veel bedrijven die hun auto's komen brengen bij jou voor een waxlaag, maar je weet niet hoe je (machinaal) moet waxen?
 
Maar je schrijft beginner met polijsten, waar je er al wel een bedrijf in hebt...
Waar heb je zelf ervaring in dan? Welke werkwijze pas je toe en wat wil je concreet uitbreiden/weten?
 
Ik wil je niet afzeiken ofzo maar ik vind het op zijn minst erg bijzonder..........
Ik zou zeggen........ga eerst maar eens inlezen en filmpjes bekijken ed, is te uitgebreid om daar zomaar antwoord op te geven.
Veel succes toegewenst.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i