• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bekleding stoel grondig reinigen

kenkuup

Detailing rookie
1 mei 2015
4
2
Heren,

Gezien ik de vorige keer ook zo prettig geholpen ben met het reinigen van me auto lak heb ik nu het volgende. Ik rij met een vw caddy(2010) maar ik gebruik de auto ook als service bus, hier door stap ik zo nu en dan wel eens met me vieze overal of broek in de auto. Dus de bestuurders stoel is bijna zwart van de viezigheid en ik vroeg me af of jullie me een beetje in de juiste richting kunnen sturen om dit weer enigzins knap te krijgen.

Alvast bedankt!

Bijlagen

• 20160206_134513.webp
    20160206_134513.webp
    127,8 KB · Weergaven: 397
  • 20160206_134508.webp
    20160206_134508.webp
    94 KB · Weergaven: 257
Zelf heb ik goede ervaring met een APC erop spuiten, inwerken met een borsteltje en droogwrijven met een doek. Ik gebruik zelf DJ Total Wipe Out 1:10 verhouding

+1 voor Istnogferarie.

Ik denk dat dit met APC+D of iets vergelijkbaars wel is schoon te maken. Ik heb het op de manier gedaan die Istnogferarie aangaf. De borstel die ik gebruikte was van paardenhaar omdat deze zacht genoeg is om niet je stoffen bekleding te slopen. (bij normaal gebruik, haha!)

Overview%20stoel%201_zpsvymklm5a.webp

Overview%20stoel%202_zpsb8dbhw5b.webp

Overview%20matten_zps1qm4tpak.webp

Een grondigere optie is het gebruik van een extractor met een reinigingsmiddel. Hierbij week je vuil los/op en zuig je het direct weg, samen met het gebruikte water en reinigingsmiddel.
Deze kun je huren bij bepaalde zaken als Boels en misschien dingen als Karwei. Echter zou je voor de prijs van het huren misschien ook wel gewoon langs een poetsbedrijf kunnen die het ''effe' voor je doen.

Echter denk ik dat het wel met de eerste optie is op te lossen. Mocht dit niet naar wens zijn, de tweede optie.

Greetz

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Een gewone waterstofzuiger kan ook , moet je enkel na het inwerken/inwrijven van je kuisprodukt zelf nat "sprayen" en opzuigen met de stofzuiger.

• Leuk
Reacties: Quantoxx
licht insprayen met APC 1:10. Daarna schoonspoelen en droogzuigen met een extractor. Mocht je toevallig in de buurt van Friesland wonen mag je wel even langskomen. Wil ik het wel even voor je doen.

• Leuk
Reacties: tembaco