• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ben ik iets met deze polijstmachine? (Parkside)

Jeroen als je bijna geen swirls vindt...klei dan je lak (zo verwijder je de laatste vervuiling die op je lak zit en zet er eventueel een glaze op en daarna aftoppen met de collinite 845.
Beide kan je aan brengen met een handpad (foam of badstof) en uitbuffen met een microvezeldoek.

Laat je buur z'n machine maar voor zich houden. Wil je echt polijsten; investeer ooit in een DAP en wat goede pads + een compound en een Monello finale om te finishen. Geloof me, het resultaat zal altijd beter zijn dan in dat Bangla-filmpje.

Ik ken het Mother's product niet, maar krijg uit de beschrijving de indruk dat het eigenlijk een cleaner is, net zoals Poorboy's Word Professional Polish.

Als je toch een stapje meer wil, als het advies van CorsaWim, voeg dan een handmatige polijststap toe met Monello Raffini Mezzo en gebruik daarvoor een oranje handpad. Dan kun je al heel wat meer correctie bereiken als met PB-PP of het Mother's spul dat je noemt.