... de ruitenreiniger van Aut*taalglas
Ook mijn combi!Om de ramen echt goed schoon te krijgen gebruik ik graag de Autoglym glas polish en voor de rest gebruik ik de ruitenreiniger van Aut*taalglas
Klopt inderdaad, heb nog wel zon oude ronde fles en daar doe ik het nog steeds in. Past ook veel meer in. Qua samenstelling werkt hij voor mij ook nog gewoon goed en dat is de reden dat ik hem voorlopig blijf gebruikenHeb die altijd ook gebruikt, in die ronde sprayflessen. Nu hebben ze andere in platte flessen. Ruikt anders en is heel stuk minder..
Welk merk is deze favoriet dan?Mijn huidige favoriet staat er niet tussen maar wordt ook niet verkocht bij CC. Wel wil ik eens wat anders proberen wanneer deze 4 liter bus leeg is.
Autoglym Glass Polish werkt zeer goed voor een meer diepere reiniging. Maar die wax moet nu toch niet zo hardnekkig zijn? Met Trace-Less of andere glasreiniger is die denk ik zo weer weg.Vandaag de auto gewassen met Kenotek shampoo de 5 liter verpakking de automaat ziet er weer mooi uit. Alleen de ramen valt mij tegen dus een flesje auto glym glas gekocht. De binnenkant is mij wel duidelijk maar de buitenkant is wat anders.
Kenotek heeft een beetje wax door de shampoo die dus ook op de ramen zit.
Nu denk ik dat je de ramen aan de buitenkant goed moet schoonmaken om de wax eraf te krijgen. Dacht een beetje water met wat dreft en de ramen aan de buitenkant opnieuw schoonmaken.
Hoe denken jullie hierover.