• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste keuze bandenzwart

RogierV12 zei:
Dank u!

Ik ben blij dat m'n meg's hot shine tire spray bijna op is......
Dat was niks voor mij dat spul

Inderdaad, ga voor de wolfgang.. De Perl maakt de banden ook wel mooi zwart, maar blijft toch iets vettiger als de wolfgang.
 
Ik gebruik zelf de WheelWax Extreme Black.

Kan het moeilijk vergelijken (heb niet echt een referentie), maar het resultaat ziet er hetzelfde uit als die van Mother's BD (diepzwart met lichte glans).

Scheelt toch weer 6,- Euro in de knip ,^^
 
Hier erg fan van de PERL, voor mij niks anders meer, 1:1 verdunnen en super resultaat, niet te grimmend, en ook niet vet als je het mij vraagt;
5127e71a.jpg


056ca8d1.jpg
 
Het mag er misschien wel helemaal niet voor bedoeld zijn, maar mijn persoonlijke ervaring is dat Poorboys Trim Restorer ook prima werkt :)_[] Was eens een keer bezig de auto na te lopen met Trim Restorer waarbij ik uit nieuwsgierigheid na APC op de banden Trim Restorer op de banden aanbracht met een Mothers pad. En het trekt echt in de band, blijft er niet op liggen. Sterker nog: ik vind Trim Restorer beter functioneren bij de banden dan bij waar het voor bedoeld is: de ongespoten kunstofdelen ergo trims. :-"
 
En bij mij een omgekeerde ervaring: Mothers reflections werkt fantastisch en lang op harde kunstof delen.